AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Det er ikke snakk om å være hysterisk. Men om alle respektere karantenen i 14 dager, vil man kunne få situasjonen mer under kontroll. Finne smittekilder etc. 14 dager hvor du kjeder deg hjemme alene, eller med samboer, med eller uten barn og søsken. Kom igjen, dette kan vi klare. Ikke vær så egoistisk at du setter ditt sosiale liv foran andre mennesker sin helse og fare for å dø. Anonymkode: d0c38...85c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Folk får finne seg en hobby. Jeg er glad jeg har studier og strikking, men hadde det ikke vært for det så måtte jeg jo bare funnet på noe annet 🤷🏼♀️ Ikke fart barn ikke klarer å leke alene lenger når voksne ikke klarer å finne på ting engang Anonymkode: b11b2...023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Man kan kjede seg ihjel. Anonymkode: ef291...9fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Vel man kan jo alltids gjøre litt husarbeid 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man kan kjede seg ihjel. Anonymkode: ef291...9fa Dette. Når jeg kjeder meg glemmer jeg å spise og drikke og kan jo faktisk dø Anonymkode: 915ec...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Folk klager og syter når de er på jobb, at de aldri får fri, aldri har tid til unger og hus. Når de får tid, nei da kjeder de seg... Hjelpes! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 Dere går foran med et godt eksempel 🙂👍❤ Anonymkode: 39c65...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. mars 2020 #9 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg forstår meg ikke helt på folk som kjeder seg, for det er ekstremt lett å finne på ting å ha det gøy selv om man er alene. Og jeg lurer litt på hva folk egentlig har i leilighetene sine om de ikke finner på noe å gjøre i den. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Del Skrevet 13. mars 2020 grunnen til at mange kjeder seg er kanskje fordi de ikke klarer å fokusere på andre ting. Før når jeg så en film klarte jeg å tenke på filmen, nå ligger grunntanken min konstant på corona, og jeg får ikke med meg hva som skjer i filmen. jeg er også flere ganger i timen innom Wordometer som viser antall døde, friske og alvorlige syke konstant. klarer ikke å la være. Anonymkode: e1d0f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #11 Del Skrevet 13. mars 2020 11 minutter siden, morhjertegod skrev: Folk klager og syter når de er på jobb, at de aldri får fri, aldri har tid til unger og hus. Når de får tid, nei da kjeder de seg... Hjelpes! så sant så sant, tragikomisk ts. Anonymkode: d0c38...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #12 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: grunnen til at mange kjeder seg er kanskje fordi de ikke klarer å fokusere på andre ting. Før når jeg så en film klarte jeg å tenke på filmen, nå ligger grunntanken min konstant på corona, og jeg får ikke med meg hva som skjer i filmen. jeg er også flere ganger i timen innom Wordometer som viser antall døde, friske og alvorlige syke konstant. klarer ikke å la være. Anonymkode: e1d0f...c6a Ja men uansett årsak til kjedsomheten så burde man klare holde seg inne, ikke arrangere fotballtreff for vennene til barna eller overnattinger eller henge oppå hverandre. Men virker jo ikke som du gjør dette da høres ut som du rett og slett kan ha godt av å logge av SoMe litt når du bekymrer deg så mye Anonymkode: d0c38...85c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 13. mars 2020 #13 Del Skrevet 13. mars 2020 17 minutter siden, morhjertegod skrev: Folk klager og syter når de er på jobb, at de aldri får fri, aldri har tid til unger og hus. Når de får tid, nei da kjeder de seg... Hjelpes! Ha ha, der traff du spikeren på hodet. Er nå man faktisk kan bruke litt kvalitetstid sammens🌹🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #14 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg skjønner nesten ikke hvordan det er mulig å være så tafatt at man begynner å sutre og gå på veggen etter et par dager hjemme. Så svake vi mennesker er. Anonymkode: 39618...6e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 13. mars 2020 #15 Del Skrevet 13. mars 2020 19 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg er alene i leiligheten, og det går helt fint. Lager mat, holder meg oppdatert på viruset og skal skrive motivasjonssøknad til en psykolog jeg skal henvises til. Kjeder meg ikke, og tenker det viktigste er å unngå spredning av viruset, så det gjør meg ingenting å leve litt isolert for en periode. Om ikke annet er det deilig å få slappet av litt og ikke gjøre noe. Greit😊 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #16 Del Skrevet 13. mars 2020 Oss introverte vinner denne 😍 Anonymkode: 6cabf...675 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 13. mars 2020 #17 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg er litt engstelig for økonomien siden jeg er frilans, men bortsett fra det har jeg det ikke i meg til å kjede meg. Det er jo alltids noe å gjøre! Oppdatere seg på jobbgreier, treningsøvelser, sy litt, ta fram den gitaren igjen, lage mat man ikke gidder å lage ellers, ringe noen for å skravle, se på film osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. mars 2020 #18 Del Skrevet 13. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke snakk om å være hysterisk. Men om alle respektere karantenen i 14 dager, vil man kunne få situasjonen mer under kontroll. Finne smittekilder etc. 14 dager hvor du kjeder deg hjemme alene, eller med samboer, med eller uten barn og søsken. Kom igjen, dette kan vi klare. Ikke vær så egoistisk at du setter ditt sosiale liv foran andre mennesker sin helse og fare for å dø. Anonymkode: d0c38...85c Håper du snakker om de som faktisk er i karantene pga fryktet corona-smite, og ikke alle mennesker? Jeg kommer ikke til å forandre min hverdag, utover at jeg ikke går på jobb. Det er utenfor min kontroll. Jeg kommer til å bevege meg utendørs som normalt, gå på butikken/senteret og til byen, trene ute osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 13. mars 2020 #19 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oss introverte vinner denne 😍 Anonymkode: 6cabf...675 Og oss ekstroverte som elsker å gjøre ingenting, og elsker å være alene og stulle med sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #20 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Og oss ekstroverte som elsker å gjøre ingenting, og elsker å være alene og stulle med sitt. Du vet tydeligvis ikke hva en ekstrovert er for noe. Anonymkode: f9947...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg