Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på dette med listepriser... En "venn" av meg knuste min Skoda Favorit '94-modell og jeg har kommet så langt som at jeg har funnet ut at den kostet 92.000,- da den var ny, men hva i allverden er den verdt nå (eller ihvertfall før forstillinga ble skjev :-? )? Den hadde kjørt 200.000 km, tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Du kan finne listeprisen på inntil 20 år gamle biler her. Tjenesten koster kr 15,- pr mottatt melding fra nettsøk og kr. 12,- via SMS. Du kan også se på bruktbilannonser og se hva tilsvarende bil blir solgt for. Du kan gå inn på bilguiden, bilNorge og T-rex bl.a.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk, Hannen, jeg fant den på første linken du oppgav :)

Hmm, listepris.no angir prisen til å være 13.000,- :o var den virkelig verdt så mye? De spurte ikke etter km.stand og sånt, men bilen var i god stand, da :tunge1: Ingen av de andre stedene hadde Favorit'er til salgs, så jeg klarte ike å finne ut hva de vanligvis går for, må muligens sjekke litt mer...

Virker det rettferdig å kreve 13.000 for bilen, eller bør jeg sjekke flere steder?

Gjest Madeline
Skrevet

Nå har jeg ikke greie på skoda men synes ikke at 13000,- for en `94 modell høres så mye ut. Vi kjøpte nettopp en Toyota corolla 1,6 xli `91 modell og den betalte vi noe over 29000,- for.

Så jeg synes du kan kreve 13000,- uten noe problem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nærmere dobbelt så mye som jeg håpet på :sjarmor:

Da er jeg et stykke på vei til å få meg ny bil, ihvertfall :)

Tusen takk for hjelpen :blomst_opp: :kghjerte: :blomst_opp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...