AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Jeg merket at jeg ble forkjølet i dag mens jeg var på jobb. Tett og nesa har begynt å renne. Ingen feber eller hoste (så langt ihvertfall). Hvordan kan en vite forskjellen på vanlig forkjølelse og corona og skal jeg nå holde meg hjemme i 14 dager? Jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede. Noen eldre er det også der. Har ikke vært i utlandet eller vært nær noen som jeg vet kan være utsatt. Anonymkode: 6522d...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Du snakker med lederen din, ikke kg. Anonymkode: 533d5...a86 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du snakker med lederen din, ikke kg. Anonymkode: 533d5...a86 Ja, skal det selvfølgelig men får ikke gjort det akkurat nå.. Anonymkode: 6522d...9b4
I Grosny Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merket at jeg ble forkjølet i dag mens jeg var på jobb. Tett og nesa har begynt å renne. Ingen feber eller hoste (så langt ihvertfall). Hvordan kan en vite forskjellen på vanlig forkjølelse og corona og skal jeg nå holde meg hjemme i 14 dager? Jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede. Noen eldre er det også der. Har ikke vært i utlandet eller vært nær noen som jeg vet kan være utsatt. Anonymkode: 6522d...9b4 Ta kontakt med fastlege på telefon eller mail. Hvis du bor i et område med smitte (f.eks Oslo eller Viken) så blir det muligens sykemelding.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9d8d9...408 Så hvis en har rennende nese så er det ikke corona? Har ingen av symptomene til corona som står ovenfor. Kun rennende nese og tett i nesa. Ikke sår i halsen eller hoste Anonymkode: 6522d...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvis en har rennende nese så er det ikke corona? Har ingen av symptomene til corona som står ovenfor. Kun rennende nese og tett i nesa. Ikke sår i halsen eller hoste Anonymkode: 6522d...9b4 Hør med lederen din, eller kommunen, antar du er ansatt i en kommune. Der har man egne rutiner. Jeg jobber også i helsevesenet, og vi tar ingen sjanser nå. Forkjølelse er grunn nok til å holde seg hjemme fra jobb. Anonymkode: d230e...714
Anbefalte innlegg