Gå til innhold

Hvordan vil koronaviruset påvirke salg og kjøp av bolig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi må huske på den globale økonomien. Jeg er redd det vil komme stort utbrudd i USA siden de nesten ikke tester folk. Storbritannia har også trolig store mørketall og jeg leste senest i går at en lege mente at alt mellom 50 000-500 000 briter kan være smittet. De har jo ca like mange bekreftet smittede som Norge, men 21 dødsfall. 

Jeg tror viruset kommer til å få store økonomiske konsekvenser for hele verden og dette vil gå utover Norge også i form av økt arbeidsledighet og fallende boligpriser.

Anonymkode: dd1c4...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geirfuglen

Ville ikke kjøpt eller solgt bolig nå. Vi skulle egentlig sette i gang et stort prosjekt, men nå kommer vi nok til å utsette det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar!

Jobber nå med å få kjøpt bolig før det blir boligbonanza hvor alle skal kjøpe... 

TS

Anonymkode: c9a23...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vurderer også å kjøpe bolig nå i stor by, men skjønner heller ikke om det er lurt å gjøre det nå eller vente noen mnd

Anonymkode: 50a17...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer også å kjøpe bolig nå i stor by, men skjønner heller ikke om det er lurt å gjøre det nå eller vente noen mnd

Anonymkode: 50a17...73d

Er ikke det alltid litt vanskelig å vite?

Jeg syns jeg ser en trend i boligprisene nå at de legges ut for mindre enn hva jeg hadde forventet hvis dagssituasjonen hadde vært normal. Bruker historikken på finn for hva boligen ble solgt for tidligere. 

Anonymkode: 7d6ae...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

• Opprett ny...