morhjertegod Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: han har ingen søsken å er begrenset for gøy det er å bare være med moren sin. Anonymkode: 39f68...f3c Da får du bare forstette å gå imot alle anbefalinger, utsette deg, barnet og andre for smitte. Bedre det en at dere kjeder dere litt, for gud det er jo skikkelig farlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke råd er det Norges Håndballforbund har kommet med? Anonymkode: 79c95...10e Drit i de. Man følger NHI sine regler! Folk skal IKKE være sammen mer enn nødvendig og ihvertfall ikke drive med ballspill sammen. Sier ikke dette seg selv??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: han har ingen søsken å er begrenset for gøy det er å bare være med moren sin. Anonymkode: 39f68...f3c Så ta han ut da. Gå tur, lek, spill fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: vi bor på 75 kvm så han får ikke ut noe energi med å være inne. Han må få lov til leke ute på lekeplassen,gå en tur,sparke fotball,sykle med venner osv. Anonymkode: 39f68...f3c Mener det IKKE er lov. Hva var vitsen å stenge skolene hvis alle skal treffe sine venner uansett? Det du må gjøre er å gå tur sammen med din sønn, UTEN hans venner. Du som forelder må begrense at din sønn og du selv treffer andre, kun kjernefamilien deres. Anonymkode: 6462c...782 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: vi bor på 75 kvm så han får ikke ut noe energi med å være inne. Han må få lov til leke ute på lekeplassen,gå en tur,sparke fotball,sykle med venner osv. Anonymkode: 39f68...f3c Du får sette på en youtube treningskanal for barn og trene sammen med han. Skal nok ikke så mye til før han blir fornøyd. Anonymkode: 9b94d...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Mener det IKKE er lov. Hva var vitsen å stenge skolene hvis alle skal treffe sine venner uansett? Det du må gjøre er å gå tur sammen med din sønn, UTEN hans venner. Du som forelder må begrense at din sønn og du selv treffer andre, kun kjernefamilien deres. Anonymkode: 6462c...782 Hun må også tydeligvis bli kjent med ungen på nytt. Så lettvindt å bare sparke ungen ut for å leke med andre. Anonymkode: 9b94d...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, tranedatter skrev: Så ta han ut da. Gå tur, lek, spill fotball. Det har vi selvsagt gjort.Vi har både spillet fotball å gått på tur. Men han må da få lov å leke med venner også. Anonymkode: 39f68...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2020 #28 Del Skrevet 13. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja!! Det er ikke bra for barn å bare være inne i 14 dager,de har gått av å være ute å få ut energien å være med jevnaldre barn! Anonymkode: 39f68...f3c Det overlever de helt fint. Nå er det du som foreldre som må underholde ungen. Bruk fantasien, er ikke så vanskelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #29 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener det IKKE er lov. Hva var vitsen å stenge skolene hvis alle skal treffe sine venner uansett? Det du må gjøre er å gå tur sammen med din sønn, UTEN hans venner. Du som forelder må begrense at din sønn og du selv treffer andre, kun kjernefamilien deres. Anonymkode: 6462c...782 Joda er mange som lar barna ha besøk av en eller to venner. Anonymkode: 39f68...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg la også merke til det da jeg var ute. Så det er ingen tvil i Norge kommer man ikke til å greie å bremse viruset. Anonymkode: f9902...5da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #31 Del Skrevet 13. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud nå må folk slutte å være helt hysterisk! Selvsagt er det greit å være med en annen familie bare en unngår nærkontakt! Jeg har ikke tenkt å sitte inne 14 dager uten å møte andre enn sønnen min! Å gutten min får selvsagt også lov å ha besøk av en venn fra klassen når han vil det! De oppfordrer til å unngå store folkemengder,ikke mure seg inne å kaste nøkkelen!! Anonymkode: 39f68...f3c Hadde vært bedre om alle faktisk holdt seg inne minimert risikoen for smitte og spredning iløpet av de neste 14 dagene slik at situasjonen kom under kontroll, og man enklere kunne identifisere smittekilder. Er virkelig ditt sosiale liv så viktig at du ikke kan avse 14dager for å hjelpe dine medmennesker? Anonymkode: 80377...190 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2020 #32 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, morhjertegod skrev: Da får du bare forstette å gå imot alle anbefalinger, utsette deg, barnet og andre for smitte. Bedre det en at dere kjeder dere litt, for gud det er jo skikkelig farlig. Folk klarer ikke å underholde sine egne unger i 24 timer engang. Jeg dævver!😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Del Skrevet 13. mars 2020 Spør dem hvorfor de er usolidarisk. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud nå må folk slutte å være helt hysterisk! Selvsagt er det greit å være med en annen familie bare en unngår nærkontakt! Jeg har ikke tenkt å sitte inne 14 dager uten å møte andre enn sønnen min! Å gutten min får selvsagt også lov å ha besøk av en venn fra klassen når han vil det! De oppfordrer til å unngå store folkemengder,ikke mure seg inne å kaste nøkkelen!! Anonymkode: 39f68...f3c Det er folk som deg som har skapt dette. Holder det ikke at folk som tenkte som deg dro smitten til landet og så brøt karantene så smitten fikk etablert seg? Selvfølgelig er det beste å holde seg for seg selv nå om man ikke vil ha blod på hendene, eller dø selv. Anonymkode: b5c7c...77f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #34 Del Skrevet 13. mars 2020 Hvis flere dør fordi folk er uforsiktige så er de folkene faktisk mordere, og bør bli straffet deretter. Anonymkode: dd8cb...90c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #35 Del Skrevet 13. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud nå må folk slutte å være helt hysterisk! Selvsagt er det greit å være med en annen familie bare en unngår nærkontakt! Jeg har ikke tenkt å sitte inne 14 dager uten å møte andre enn sønnen min! Å gutten min får selvsagt også lov å ha besøk av en venn fra klassen når han vil det! De oppfordrer til å unngå store folkemengder,ikke mure seg inne å kaste nøkkelen!! Anonymkode: 39f68...f3c Har du fått med deg rådene? Barn skal helst kun være sammen med søsken. Anonymkode: 0f51f...b16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #36 Del Skrevet 13. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: vi bor på 75 kvm så han får ikke ut noe energi med å være inne. Han må få lov til leke ute på lekeplassen,gå en tur,sparke fotball,sykle med venner osv. Anonymkode: 39f68...f3c Har du kanskje selv utfordringer mht fysisk aktivitet som hindrer deg i å være aktiv med sønnen din? Anonymkode: 79c95...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 13. mars 2020 #37 Del Skrevet 13. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja!! Det er ikke bra for barn å bare være inne i 14 dager,de har gått av å være ute å få ut energien å være med jevnaldre barn! Anonymkode: 39f68...f3c Du vet det er mulig å være utenfor husets fire vegger uten å ha "sosialisering" som grunn for å gå ut? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg