AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Og venner automatisk blir min venn igjen da, betyr det at vennen ikke slettet meg når jeg slettet? Ser ikke ut som vennen måtte godkjenne meg. Så snap poeng til venn med en gang. Men da jeg slettet vennen, så jeg etter en stund at jeg ikke kunne se snap poeng. Trodde vennen hadde slettet meg også da? Hvis venner slettet meg eller ikke, får vennen opp varsel nå da at jeg la til som venn igjen? Anonymkode: 1e94e...feb
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Tror nok vennen godtok deg fort og var online når du addet. Anonymkode: 2741a...9e6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nok vennen godtok deg fort og var online når du addet. Anonymkode: 2741a...9e6 Tror ikke det. Vennen ble automatisk venn med meg. Stod ikke at vennen måtte bekrefte. Legg til venn, og så ble vennen automatisk venn igjen. Stod ikke at jeg måtte vente på godkjenning 😳 Anonymkode: 1e94e...feb
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Hvis du sletter en venn og senere legger den samme vennen til igjen går det automatisk ja. Anonymkode: 7e98f...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå