AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Lurer på en ting, vi er en storfamilie som bor i et stort hus. Nå har en del av familien dratt til Sverige for å handle. Hvordan stiller det seg for oss andre? Må vi i karantene i to uker da eller? Anonymkode: 4e05a...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Nei. Utenfor Norden. Anonymkode: d664a...3af
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Utenfor Norden. Anonymkode: d664a...3af Godt er det.. Jeg sa til dem at det ikke er så lurt, og at man kan dra med seg smitte, men taler for døve ører. Anonymkode: 4e05a...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt er det.. Jeg sa til dem at det ikke er så lurt, og at man kan dra med seg smitte, men taler for døve ører. Anonymkode: 4e05a...ddd Er de mindre intelligente på noen måte? Anonymkode: 16686...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 Har noen sånne selv, i familien. De er til og med i risikogruppen. Har prøvd å snakke de til fornuft, men billig bacon er gjør noen folk døve for fornuft. Anonymkode: 0987a...a13
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har noen sånne selv, i familien. De er til og med i risikogruppen. Har prøvd å snakke de til fornuft, men billig bacon er gjør noen folk døve for fornuft. Anonymkode: 0987a...a13 Vi snur hele samfunnet opp ned for å beskytte de som er i risikogruppen, og så utsetter de seg selv for smitte på denne måten. Det er så respektløst som man får det. Må nesten håpe at karma ordner opp, beklager å måtte si det. Anonymkode: 16686...bc3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi snur hele samfunnet opp ned for å beskytte de som er i risikogruppen, og så utsetter de seg selv for smitte på denne måten. Det er så respektløst som man får det. Må nesten håpe at karma ordner opp, beklager å måtte si det. Anonymkode: 16686...bc3 Du har rett! Den ene i familien vår har en alvorlig sykdom, også drar hn dit. Jeg ble irritert da jeg fikk vite det, og hvorfor ektefellen ikke hadde hindret det. Tenk om barna skulle miste den ene foreldren for litt mat som mest sannsynlig ikke er billigere heller. Anonymkode: 4e05a...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Skrevet 13. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de mindre intelligente på noen måte? Anonymkode: 16686...bc3 Ja. Anonymkode: 4e05a...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #9 Skrevet 13. mars 2020 Men: hvis man bor i nærheten av svenskegrensen, hva er egentlig forskjellen mellom å handle på en svensk eller norsk butikk? Blir man automatisk utsatt for mer smitte i Sverige mener dere?? Utsetter dere vel for den eksakt samme smittefaren om dere handler på kiwi eller maximat?🤔 Anonymkode: d664a...3af 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Skrevet 13. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men: hvis man bor i nærheten av svenskegrensen, hva er egentlig forskjellen mellom å handle på en svensk eller norsk butikk? Blir man automatisk utsatt for mer smitte i Sverige mener dere?? Utsetter dere vel for den eksakt samme smittefaren om dere handler på kiwi eller maximat?🤔 Anonymkode: d664a...3af Det var jo ikke dette som var tilfellet i går. Ellers hadde ingen reagert på at så mange handlet i Sverige, det var klart fler enn til vanlig. Anonymkode: 16686...bc3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har rett! Den ene i familien vår har en alvorlig sykdom, også drar hn dit. Jeg ble irritert da jeg fikk vite det, og hvorfor ektefellen ikke hadde hindret det. Tenk om barna skulle miste den ene foreldren for litt mat som mest sannsynlig ikke er billigere heller. Anonymkode: 4e05a...ddd Mest sannsynligvis så er maten billigere der. Sjelden jeg kommer over noe som er billigere i Norge 😂 Om man vil risikere helsen sin for å spare noen hundrelapper er noe annet Anonymkode: 5f307...0d0
Anbefalte innlegg