Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg hadde en spontanabort i februar. 6 uker akkurat. Blødninger varte i 3 uker og på siste kontroll så var det ikke noe rester igjen eller blødninger. Gynekolog fant en del vanncyster på eggstokkene og sa jeg har PCO. Men jeg var klar for ny befruktning allerede nå sa hun eller vente til neste mens. 
Jeg ser mange skriver at mensen kommer 4-6 uker etter en spontanabort og det er jo forskjellig fra person til person. Hva har dere opplevd? Blir dette regna fra dagen spontanaborten begynner eller dagen blødninger stopper? 
vi hadde sex samme dag vi kom hjem fra gynekolog siden hun mente at det var greit nå. 
Mensen har enda ikke kommet, men kan det også være pga PCO? Jeg fikk metformin av legen min allerede en uke etterpå og har begynt med det nå.

Vi håper på at det går bra neste gang og at befrukting skjer veldig snart igjen. 

noen som har vært i lignende situasjon som vil komme med egne erfaringer ? 

Anonymkode: 82681...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei, 

jeg hadde en spontanabort i februar. 6 uker akkurat. Blødninger varte i 3 uker og på siste kontroll så var det ikke noe rester igjen eller blødninger. Gynekolog fant en del vanncyster på eggstokkene og sa jeg har PCO. Men jeg var klar for ny befruktning allerede nå sa hun eller vente til neste mens. 
Jeg ser mange skriver at mensen kommer 4-6 uker etter en spontanabort og det er jo forskjellig fra person til person. Hva har dere opplevd? Blir dette regna fra dagen spontanaborten begynner eller dagen blødninger stopper? 
vi hadde sex samme dag vi kom hjem fra gynekolog siden hun mente at det var greit nå. 
Mensen har enda ikke kommet, men kan det også være pga PCO? Jeg fikk metformin av legen min allerede en uke etterpå og har begynt med det nå. Som jeg har forstått det så vil metformin hjelpe på neste graviditet siden jeg har PCO. Hva er deres erfaring ? 

Vi håper på at det går bra neste gang og at befrukting skjer veldig snart igjen. 

noen som har vært i lignende situasjon som vil komme med egne erfaringer ? 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har du flere symtomer på pcos enn cystene? (Hårvekst, kviser, uregelmessig mensen osv)

Anonymkode: 9d7d6...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...