Gå til innhold

Horder av mennesker drar på coronahandel i Sverige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her sjokkert og ser på pressekonferansene på NRK. Det kommer frem at det omtrent var kø til Sverige i går med folk som skulle storhandle. 

Myndighetene stenger Norge ned for unngå smitte, og da bruker disse menneskene anledningen til å reise over grensen for å handle?? Jeg blir bare meg og mer sjokkert over hva folk finner på i denne situasjonen. Jeg er ufattelig skuffet.

Man skjønner at myndighetene faktisk må være strengere, for mennesker klarer faen ikke oppføre seg. 

Anonymkode: df278...db2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg de handler i Värmland, som er de med flest smittede i Sverige......

Anonymkode: 61adf...8e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤦🏼‍♀️ 

Seriøst, hva er galt med oss nordmenn? 

Anonymkode: db45c...897

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🤦🏼‍♀️ 

Seriøst, hva er galt med oss nordmenn? 

Jeg vet ikke! Og jeg skjønner det ikke. Jeg trodde ikke nordmenn var så sykt dumme og egoistiske. Jeg trodde nordmenn var gode medmennesker, men jeg tok feil. 

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke! Og jeg skjønner det ikke. Jeg trodde ikke nordmenn var så sykt dumme og egoistiske. Jeg trodde nordmenn var gode medmennesker, men jeg tok feil. 

TS

Ja, det ser sånn ut. Akkurat nå er jeg irritert nok til å tenke at om man kunne styre hvem som ble kritisk syk av dette viruset, slik at det bare gikk ut over lett evneveike egoister, så hadde det vært OK å skrelle noen lag av løken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det ser sånn ut. Akkurat nå er jeg irritert nok til å tenke at om man kunne styre hvem som ble kritisk syk av dette viruset, slik at det bare gikk ut over lett evneveike egoister, så hadde det vært OK å skrelle noen lag av løken. 

Har også tenkt mitt, skal innrømme det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis plutselig skolen stengte, barna bar hjemme, kona ble satt i karantene og butikken tom for toalett papir.

Når Sverige ligger 5 mil unna og det er Der man vanligvis handler?

Det er straks helg og nordmenn handler i Sverige til vanlig og. Er det så stor forskjell på shopping på Kongsvinger eller Charlottenberg?

Anonymkode: 9cc07...249

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis plutselig skolen stengte, barna bar hjemme, kona ble satt i karantene og butikken tom for toalett papir.

Når Sverige ligger 5 mil unna og det er Der man vanligvis handler?

Det er straks helg og nordmenn handler i Sverige til vanlig og. Er det så stor forskjell på shopping på Kongsvinger eller Charlottenberg?

Anonymkode: 9cc07...249

Men altså, du skjønner at det er jo ikke disse jeg sikter til? De som vanligvis handler i Sverige. Er det kø over grensa til vanlig mener du? Nei her har mange benyttet muligheten og det er skammelig. 

• Liker 4
Skrevet

I mellomtiden skjer det ting som tatt ut fra ditt verste mareritt i Italia nå når flere mennesker har blitt strandet hjemme i isolasjon med en av sine nærmeste som har dødd av Korona. Nå sist en kjent skuespiller og hans døde 47 år gamle søster, påvist Korona etter hennes død, men det FINNES ingen som vil eller kan hente henne ut av leiligheten.

Når skal folk ta dette på alvor? Mister jo håp om å hindre at det blir som Italia her når så mange folk oppfører seg så hinsides dumt hele tiden! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet på en grenseovergang i Nordland/Norrland i går. Hadde trolig utsatt flere for potensiell smitte ved å handle på den lokale Rema 1000 hvor det var fullt på parkeringsplassen enn jeg gjorde ved å dra til Riksgränsen og møte 7 biler på parkeringsplassen.. 

Anonymkode: b089b...1e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Halden, og ble spurt om jeg kunne være sjåfør til Svinesund. I går. Rundt 17:00.

Det var kaotisk. Tenkte at det var her jeg kom til å få corona.

Og forresten, det var ikke BARE "norske" nordmenn heller. Mest kaotisk på Eurocash og innvandrerbutikkene, med folk som begynte å kjefte på hverandre pga køsniking. Et par foran meg brukte over 3000 på matvarer.

Anonymkode: 3e005...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

HAHA! Alltid visst at nordmenn er noen egoistiske naive idioter, megmegmeg er det eneste som teller og har alltid vært! Skal sies at snittalderen på disse idiotene er de som ble født på 60-70 tallet og opplevde at foreldrene sydde puter under armene dems mens olja tok Norge med storm. 

Anonymkode: 5824b...8eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHA! Alltid visst at nordmenn er noen egoistiske naive idioter, megmegmeg er det eneste som teller og har alltid vært! Skal sies at snittalderen på disse idiotene er de som ble født på 60-70 tallet og opplevde at foreldrene sydde puter under armene dems mens olja tok Norge med storm. 

Anonymkode: 5824b...8eb

Hvis du leser innlegget mitt over, så er det ikke bare "norske" nordmenn som drar på coronahandel i Sverige

Anonymkode: 3e005...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg de handler i Värmland, som er de med flest smittede i Sverige......

Helst ikke.... da er det større sjangse for at flere her til lands som blir smittet.....

Anonymkode: 3fc5a...0ad

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helst ikke.... da er det større sjangse for at flere her til lands som blir smittet.....

Anonymkode: 3fc5a...0ad

Ja, akkurat! Så slipper värmlänningene idioter fra Norge.

• Opprett ny...