Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten dumpet meg brutalt og uforventet. Jeg ble knust, men har kommet meg videre. Vi har ikke hatt kontakt.
Nå, en måned senere har han begynt å sende meg meldinger, litt humor, litt om seksuelle «minner» og hverdagslige ting. Dette er rart...  At han plutselig elsker meg igjen tviler jeg på, og regner med at han sjekker muligheten for venneknull? Er det vanlig at menn prøver å ligge med eksen? Regner med at han har en skjult agenda.

Anonymkode: 2786f...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten dumpet meg brutalt og uforventet. Jeg ble knust, men har kommet meg videre. Vi har ikke hatt kontakt.
Nå, en måned senere har han begynt å sende meg meldinger, litt humor, litt om seksuelle «minner» og hverdagslige ting. Dette er rart...  At han plutselig elsker meg igjen tviler jeg på, og regner med at han sjekker muligheten for venneknull? Er det vanlig at menn prøver å ligge med eksen? Regner med at han har en skjult agenda.

Han er vel Koronafast og sexløs nå som ingen tør treffe fremmede 😁

Anonymkode: 03b00...27e

• Liker 6
Skrevet

Dette er typisk d som skjer når folk gjennomfører no contact rule. Han dumpet deg og følte seg fri og single rett etter bruddet mens du ble sendt i en sorgprosess .. i løpet av 1 mnd ca 30 dager så kommer du deg videre mens han begynner å savne det han hadde og han får da sin sorgprosess. Dette er jo oppskriften på å få sin ex tilbake i følge alle disse dating coachene.. fungerer ofte slik når damer er den som dumper og.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart. Tok bruddet veldig tungt, og har endelig lagt det bak meg. Det føles jo litt godt å ha et form for «overtak» etter at han behandlet meg så dårlig. Jeg er ikke lenger hun som gråter seg i søvn. Får se hva han prøver på😜

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han fant vel ut at gresset ikke var noe grønnere på andre siden likevel...

Drit i ham!

Anonymkode: f7881...d19

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha seg litt vagina fra deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig veldig vanlig... Det et savnet som kicker inn.. Omsorgen, sexen, oppmerksomheten, den selvtillitten det gir å vite man er elsket og viktig for noen.

Det er så mange som faller tilbake til eksen i akuratt denne perioden, og siden du er den som ble dumpa er fu ekstra sårbar og svak så anbefaler deg å gå for null kontakt til du er helt over han og en god stund etter det. Ikke la deg smelte av søte meldinger, si til han at du ikke vil høre fra han og trenger å være i fred og at han må respektere det. Og for all del ikke ligg med han eller møt han! Da blir du bare såret igjen og igjen og han trøster seg med deg til han finner en annen han liker, mens det bare utsetter din prosess så du kommer mye senere over han..

Anonymkode: c9f23...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fare for at det skjer. Jeg kan ikke tilgi.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at han hadde gledet seg til å bli singel og ligge med alle jentene han ville. Og så oppdaget han at det var ingen som ville ligge med han, så, ja... Han håpte vel at det var noe angrefrist han kunne benytte seg av, og at du hadde glemt hvor drittsekk han var mot deg.

Synd for han 😊

Anonymkode: 97b23...4d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare for at det skjer. Jeg kan ikke tilgi.

Bra. Hold deg sterk og sett nr hans på Block om han ikke respekterer at du syns ikke det passer seg å ha kontakt nå.

Gled deg til du er over han og ikke gå tilbake pga savn og søte ord!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Bente1234 skrev:

Dette er typisk d som skjer når folk gjennomfører no contact rule. Han dumpet deg og følte seg fri og single rett etter bruddet mens du ble sendt i en sorgprosess .. i løpet av 1 mnd ca 30 dager så kommer du deg videre mens han begynner å savne det han hadde og han får da sin sorgprosess. Dette er jo oppskriften på å få sin ex tilbake i følge alle disse dating coachene.. fungerer ofte slik når damer er den som dumper og.

Veldig enig i dette. Har praktisert No contact helt bevisst da en eks ønsket brudd. Jeg ga han det han ba om. Forsvant, ble stille, gjorde meg mest mulig "usynlig" for han. Etter 6 uker tok han kontakt og ville ha meg tilbake. Da var han full av savn! 

Nå er ikke dette aktuelt for ts...i og med at hun ikke vil noe mer med han..og fyren har jo også tatt kontakt... Men til andre : dette med No contact...det er mange som snakker om at ca 30 dager er det det tar før eksen evt tar kontakt. Etter å ha lest mye om dette, og hørt på mange coacher ift dette, så er det misforstått at det er den tiden det tar. No contact virker selvom eks bruker 6 mnd på å ta kontakt! Noen trenger bare ekstra lang tid på seg, det er individuelt. 

Men å bevisst bruke No contact hvis man håper få noen tilbake, det er det beste man kan gjøre i stedet for å ta kontakt, Ringe osv. Gi eksen space. Det er det han har bedt om. Det er MYE større sjanse for at han til slutt blir full av savn, nysgjerrig på hva som skjer med deg, finner ut at han angrer bruddet... Og dermed kaster inn håndkleet og tar kontakt. Gi det tid. Mye mer enn 30 dager. Opp til 6 mnd vil jeg si... 

Lykke til alle dere som er i No contact. Jeg er en av dem. 2.5 mnd siden sist kontakt her... 

Anonymkode: 24372...870

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette. Har praktisert No contact helt bevisst da en eks ønsket brudd. Jeg ga han det han ba om. Forsvant, ble stille, gjorde meg mest mulig "usynlig" for han. Etter 6 uker tok han kontakt og ville ha meg tilbake. Da var han full av savn! 

Nå er ikke dette aktuelt for ts...i og med at hun ikke vil noe mer med han..og fyren har jo også tatt kontakt... Men til andre : dette med No contact...det er mange som snakker om at ca 30 dager er det det tar før eksen evt tar kontakt. Etter å ha lest mye om dette, og hørt på mange coacher ift dette, så er det misforstått at det er den tiden det tar. No contact virker selvom eks bruker 6 mnd på å ta kontakt! Noen trenger bare ekstra lang tid på seg, det er individuelt. 

Men å bevisst bruke No contact hvis man håper få noen tilbake, det er det beste man kan gjøre i stedet for å ta kontakt, Ringe osv. Gi eksen space. Det er det han har bedt om. Det er MYE større sjanse for at han til slutt blir full av savn, nysgjerrig på hva som skjer med deg, finner ut at han angrer bruddet... Og dermed kaster inn håndkleet og tar kontakt. Gi det tid. Mye mer enn 30 dager. Opp til 6 mnd vil jeg si... 

Lykke til alle dere som er i No contact. Jeg er en av dem. 2.5 mnd siden sist kontakt her... 

Men hvorfor skal man gidde å ha så lite respekt for seg selv at man setter livet sitt på vent for å håpe å få tilbake en person som tidligere har dumpa deg?! Da er det jo ikke kjærlighet, da er det bare sånn at han tar til takke med deg når han ikke finner noen andre.. Er jo en grunn til at han slo opp i utgangspunktet.. Nei, no contact er bra for å komme seg videre og ikke gi den andre makt over følelsene og livet sitt igjen, men jeg har aldri skjønt greia med å sitte på vent å håpe å få tilbake en som har vært en dårlig kjæreste eller som har dumpa deg..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd selv med at han tar kontakt etter at han slo opp. Jeg hadde ingen interesse med å ha noe kontakt, hadde derfor slettet han fra alt. Ca 3 måneder etter bruddet, tok han kontakt som ingen ting hadde skjedd, alt var liksom som før fra hans side. Takket pent nei, for det ble helt feil for meg.

2 uker etterpå, møtte jeg han på butikken med ei ny dame. Fyren var så pinglete at han rømte fra hele butikken å satt seg i bilen, å den nye dama måtte handle selv 😅 Rareste opplevelsen på lenge 😂

Anonymkode: a96d3...347

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her gikk det 5 uker før det tikket inn meldinger. Vi hadde ett forhold i 1,5 år. Kona fant ut, ikke bare en gang, men to. Han fortsatte nemlig kontakten med meg, mens han lovet på tro og ære der hjemme at vi ikke hadde kontakt mer. Vell, hun fant ut igjen. Likevel fortsatte han å ta kontakt med meg, kom til og med på døra mi, uanmeldt *bank bank* å der sto han.. Han hadde lovet hun, men klarte ikke å ikke se meg. Jeg fikk beskjed om å ikke fortelle hun, da fikk jeg nok og ba han komme seg vekk! Da innrømmet han at de prøvde å redde ekteskapet. Det gikk 5 uker altså, jeg var endelig begynt å komme over tullingen og jeg har aldri hatt noe problem med å ikke ta kontakt, har klart det helt fint. Så tikket det inn en lang melding om hvor mye han savnet meg, hvor mye jeg har betydd, hvor glad han er i meg, at han egentlig ville ha meg, men er for redd, redd for det ukjente, redd for å miste livet han har hatt. Tenker på meg hele tiden.. bla bla. Har blokkert han nå, og håper jeg slipper se eller høre fra han igjen. Han får fortsette å være konas problem. 
Men ja, gi de litt tid, så tar de kontakt igjen. Somregel har man da gått videre. Er akkurat som de har en påmontert sensor som fanger opp det. Men bare fortsett fremover, ikke se deg tilbake. Det venter noe bedre der fremme 😉

Anonymkode: 63ae6...5dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal man gidde å ha så lite respekt for seg selv at man setter livet sitt på vent for å håpe å få tilbake en person som tidligere har dumpa deg?! Da er det jo ikke kjærlighet, da er det bare sånn at han tar til takke med deg når han ikke finner noen andre.. Er jo en grunn til at han slo opp i utgangspunktet.. Nei, no contact er bra for å komme seg videre og ikke gi den andre makt over følelsene og livet sitt igjen, men jeg har aldri skjønt greia med å sitte på vent å håpe å få tilbake en som har vært en dårlig kjæreste eller som har dumpa deg..

Vanskelig når bruddet er ferskt å man ennå har sterke følelser. Ventet jeg også, leeeenge. Nå har jeg sluttet og håpe på at det skal bli oss, håper bare jeg aldri treffer på han igjen. Man gå videre til slutt, men ofte trenger man litt tid på å innse at man er ferdig.

Anonymkode: 63ae6...5dc

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2020 den 11.46):

Forsetter litt på denne :) Ingen kontakt er noe man gjennomfører fordi hxn skal kunne komme over den andre. Det betyr ikke at i en lengre periode så sitter man å venter på dette, om man har et håp om at det skal bli noe mer. Er man singel når slik kontakt eventuelt tas av den som dumpet deg, så må man vurdere der og da om det blir noe mer. Uansett da må alt starte helt på nytt som føreste date, og avklares om hva det er som har endret seg hos vedkommende som gjør at han nå vil satse. Veldig ofte når det går 6 mnd så er den andre gått videre og er i et annet forhold. Da er det helt meningsløst å prøve å kaste seg ut i noe gammelt  igjen. Er man singel? Gjerne gi det en sjans, og da sitter den som blir kontaktet med alle kortene på hånden.

For den som dumper er hver dag som går uten at man tar kontakt og sier man angrer, noe som gjør at forholdet aldri lar seg reparere. Så ingen kontakt er alltid for den som dumper og ingen andre. Den som er dumpet skal aldri være den som tar kontakt, fordi det er helt totalt bortkastet. Den andre har sagt et det er over, og det er bare det man skal forholde seg til og ikke annet. Alt annet vil være å drive den andre enda lengre bort. Gå heller videre og legg det bak deg, kommer ex tilbake og du har kommet deg videre ? Det er hans tap.

Anonymkode: 9954e...785

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...