AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Kjenner jeg blir så oppgitt over faren min! Han er snart 70 år, men oppfører seg rett og slett så uansvarlig! Han har over 1 million i tullegjeld, denne har han blåst i å betale ned på fordi rentene er så høye, påstår han. Så sier jeg at man vet jo rentene på et lån når man inngår det og at jeg ser på det som stjeling å ikke betale tilbake på det han har lånt. Han er helt uenig, de er kreditorer og må regne med litt svinn! Før jul dro han en mnd til Thailand. Han må jo kose seg litt, som han sier. Greit å dra på luksustur når man driter i å betale på gjelden sin.. Så når han kommer hjem tar han ut 12.000 kr som jeg skal passe på for han, han vil til Thailand igjen. Og for noen uker siden dro han igjen og skal være borte i 2 mnd! Hysterisk ble han da han fikk brev her hjemme om at fra april får han nesten 9000 kr i tvangstrekk. Men fortsatt er det ikke snakk om å avslutte ferien og komme hjem!.. Om ikke det topper kaka så forteller han at da han kom ned til Thailand så bodde han hos ei han har kontakt med over nettet i 4 dager. Hun er nærmere 35 år yngre og allikevel presterer faren min og si han ikke gadd å bo hos hu lenger fordi hu så ikke så bra ut som hu gjorde på bildene, det så ut som hu var ti år yngre på dem. Han sa han til og med hadde spurt henne om dette og hun hadde blitt lei seg! Faren min har glemt å logge ut av messenger på nettbrettet mitt og det plinger seriøst i ett fra denne dama. You broke my heart! This is because I dident help you orgasm! Im gonna start to work out and eat healthy. Jeg kjenner jeg blir helt matt av faren min! Anonymkode: c7389...f45 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Å, men herregud. Bitter, kåt, fattig, gammel gris han da. Slikt blir det bare negativt rundt. Pass på deg selv og hold deg langt unna. Anonymkode: 29feb...f5e 14
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Æsj.. ville ignorert han Anonymkode: 13c80...a92 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Huff. Typisk thai å være blodigler på vestlige menn. For et naut. Han er dum han og. Blokker henne neste gang du er innpå. Anonymkode: 41867...749 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 Og denne faren har du kontakt med fordi..? Anonymkode: 7f245...657
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Og denne faren har du kontakt med fordi..? Anonymkode: 7f245...657 Hjelpe meg ... Anonymkode: 69f13...41c 1
Wedding Skrevet 14. mars 2020 #10 Skrevet 14. mars 2020 Hvor mange tråder har du planlagt å opprette om din far og thaidamer? 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Skrevet 14. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe meg ... Anonymkode: 69f13...41c Unnskyld meg, men syns du man skal ha kontakt med mennesker for enhver pris bare fordi man deler DNA? Jeg har selv kuttet kontakten med min far fordi han første og viktigste prioritet er han selv, relasjonen ble svært ustabil, og det ville jeg ikke forholde meg til. Ts trenger heller ikke å godta at faren er småkriminell og bruker uskyldige mennesker rundt seg. Anonymkode: 7f245...657 1
Annie1990 Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 Kutt han ut og lev livet ditt. Slike mennesker suger deg tom for energi. Skriv en melding til den thai damen og si det slik som det er. Så kanskje hun trekker seg unna han for hennes egen del. Så driter du i han framover så kanskje han innser at han mister folk rundt seg slik han holder på.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og denne faren har du kontakt med fordi..? Anonymkode: 7f245...657 Endelig kom den setningen igjen. Den har vært savnet. Anonymkode: 6443e...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Herreguri. Just. Don’t Anonymkode: ab989...168
Energidronning Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: man skal ha kontakt med mennesker for enhver pris bare fordi man deler DNA? uten foreldre ingen kunne ha vært født...så det er ikke bare DNA. barn har jo en viss ansvar også mot ikke-biologiske foreldre også, som hjalp dem å bli voksen! nei, ikke "for enhver pris". hvor mye? - må føles riktig hvor mye pris er rett...
Energidronning Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 På 13.3.2020 den 14.59, AnonymBruker skrev: Han har over 1 million i tullegjeld, denne har han blåst i å betale ned på fordi rentene er så høye, påstår han. Så sier jeg at man vet jo rentene på et lån når man inngår det og at jeg ser på det som stjeling å ikke betale tilbake på det han har lånt. ...allikevel presterer faren min og si han ikke gadd å bo hos hu lenger fordi hu så ikke så bra ut som hu gjorde på bildene, det så ut som hu var ti år yngre på dem. Han sa han til og med hadde spurt henne om dette og hun hadde blitt lei seg! så lenge dere ikke har felles økonomi, han er uavhengig, så du må ikke blande deg i forretninger faren din gjør. (unntak er alzheimer er noe sykdom) det kan være uheldig om du arver mindre på grunn av ansvarløs løsning, men det er likevel ikke din økonomi, det er han som gjør avgjørelser og tar ansvaret... lovlig eller ikke, er også ikke ditt ansvar å bedømme. du kan si til ham hva du mener... men om dette hjelper ikke, du kan faktiskt ikke gjøre noe med. så, hold deg utenfor. angående thaidamen, du kjenner henne ikke. det ser ut som de begge bruker hverandre. hvor stor grad og hvem utnytter hvem, vi vet jo ikke. vi kan spekulere at faren din er flink nok til å utnytte henne mer...men en 35åring dame i thailand kan ses som ganske gammel for å være singel og ikke "verdt" så mye der nede, det er jo millioner av yngre damer enn henne, de har et yngre demografi... igjen, hold deg utenfor... dere kan snakke om andre ting. disse 2 områder virker som uproduktiv å snakke om, fordi dere er sterkt uenige...så jeg ville anbefale å finne andre ting å snakke om! hva med å diskutere Korona med faren din? hvordan er situasjonen i Thailand? liknende som i Norge?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Skrevet 15. mars 2020 Dette er tredje eller fjerde innlegg om faren som har gjeld og drar til Thailand. TS og mannen har kjøpt en leilighet som faren bor i, men han har ikke boevne så leiligheten forfaller osv. Han tisser på seg og skifter ikke. Lurer på hvor mange innlegg TS skal skrive om dette. Hun får mange gode råd hver gang, men velger å ikke høre og oppretter nye tråder etter et par mnd. Anonymkode: 9b7b5...700 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #18 Skrevet 15. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Herreguri. Just. Don’t Anonymkode: ab989...168 Herreguri?? 😂😂 Er du sørlending? Anonymkode: a4c19...4e3 1
Cinnamondiva Skrevet 16. mars 2020 #19 Skrevet 16. mars 2020 Æsj, hørtes helt ekkelt ut. Han utnytter jo damen. Og bare tuller og vaser rundt seg. At han også kunne finne på å si stygge ting til henne også. Æsj nei han høres helt ekkel ut
Cinnamondiva Skrevet 16. mars 2020 #20 Skrevet 16. mars 2020 Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hatt så mye med han å gjøre mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå