AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Dette er her årstiden å for pollen, og forkjølelse. Jeg er naiv om jeg ikke er redd? Jeg har ikke de 3 siste ukene vært på risikoområder. Jeg har gått isolert hjemme da jeg har fått beskjed av legen å ta det med ro. 1 person i min lille by er bekreftet smittet. Ikke vært ute blandt folk, på butikken er jeg eneste kunden. Jeg har ikke vondt noe sted, men litt tørrhoste. Bør jeg være redd? Anonymkode: 2ea0d...f1a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Nei. Jeg har vondt i halsen, men glemmer ikke det faktum at betente mandler er noe som skjer meg fem - seks ganger hvert år i vintersesongen. Vi kan ikke tenke korona hver gang kropp eller psyke er litt gruff. Det står på forsiden i en av avisene om forskjellen på korona, allergi, astma og forkjølelse. Husker ikke hvilken. Jeg kjøpte den ikke. Anonymkode: 7dd9f...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Det hjelper uansett ikke å være redd. Kan du fortsette å være hjemme er det bra, og ellers må alle med luftveissymptomer bare vente og se an om de blir alvorlige. Skulle du plutselig bli veldig tungspustet e.l. må du ringe etter akutt hjelp, og det gjelder jo også ellers. Anonymkode: 75087...f80 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Jeg tenkte bare at veldig mange sikkert hadde freaket ut av å bare «kjenne noe i halsen» nå. Men jeg føler det blir litt ekstra fordi det virker som man skal tenke Corona så fort det er noe Anonymkode: 2ea0d...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 Jeg har fått vondt i halsen de siste dagene, samt hodepine. Men det har jeg hatt en stund siden jeg er gravid. Men har ikke feber, og tenker at jeg da enten ikke har korona, eller i verste fall fikk den milde varianten som sikkert fint går over av seg selv. Anonymkode: 5fdc9...896
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er her årstiden å for pollen, og forkjølelse. Jeg er naiv om jeg ikke er redd? Jeg har ikke de 3 siste ukene vært på risikoområder. Jeg har gått isolert hjemme da jeg har fått beskjed av legen å ta det med ro. 1 person i min lille by er bekreftet smittet. Ikke vært ute blandt folk, på butikken er jeg eneste kunden. Jeg har ikke vondt noe sted, men litt tørrhoste. Bør jeg være redd? Anonymkode: 2ea0d...f1a Tørrhoste er er vanlig ved pollen allergi. (Jeg pleier å ha det og blir alltid litt dårlig/forkjølelses symptomer på denne tiden av året fordi jeg har pollen allergi). Så det hadde jeg ikke vært noe bekymret for. men som alltid, hvis det utvikler seg/ blir verre, så kan det jo være noe annet en pollen så klart. Klem Anonymkode: e060a...f0b
Gjest Fallabella Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 Vi er forkjølet, litt feber, sår hals og hodepine. Gjør ikke noe ut av det da vi ikke har hatt kontakt med noen som har påvist smitte eller har vært steder som krever at vi tar grep. Tenker det er vanlig forkjølelse å gjør som vi pleier bortsett fra å holde avstand til andre, vaske henda, mobiltelefon osv mange ganger daglig slik som vi har fått beskjed om å gjøre. Antibac finnes ikke å få kjøpt noe sted så akkurat det får vi ikke fulgt opp...
Anbefalte innlegg