Ibenholt Skrevet 13. juni 2005 #1 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har lenge hatt lyst til å fjerne alt hår nedentli, bortsett fra en liten stripe. Det har seg også sånn at jeg, som mange andre kvinner, har hår helt bak i rumpen. Jeg lurer altså på (og håper på svar fra dere erfarne BW-brukere) hvordan håret ser ut når det vokser ut igjen? Jeg er livredd for å få stubber i baken, da dette er utrolig usexy! Har ikke turt å barbere meg bake ennå, pga frykt for skjegg og enda mer hår (slik som det alltid blir med bikinilinjen). Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. juni 2005 #2 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har lenge hatt lyst til å fjerne alt hår nedentli' date= bortsett fra en liten stripe. Det har seg også sånn at jeg, som mange andre kvinner, har hår helt bak i rumpen. Jeg lurer altså på (og håper på svar fra dere erfarne BW-brukere) hvordan håret ser ut når det vokser ut igjen? Jeg er livredd for å få stubber i baken, da dette er utrolig usexy! Har ikke turt å barbere meg bake ennå, pga frykt for skjegg og enda mer hår (slik som det alltid blir med bikinilinjen). Noen som kan hjelpe meg? Hei! Først og fremst må jeg bare si at pusekatten på avataren din er kjempesøt!! Ok, over til spm ditt. Når du tar Brasiliansk voksing så står du på alle fire først. Slik får de fjernet alt hår hele veien bak. Jeg er nesten sikker på at da tar de hele rekka.. hehe! Husk: Ikke G-streng og stramme bukser når du skal ta slik voksing. Venninna mi måtte gå truseløs hjem... bestemors truser i bomull anbefales, og en myk joggebukse. Ikke dongeri nei.... Lykke til! Klem, CC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2005 Tusen takk skal du ha for svar:) Men jeg lurte også på hvordan hårene blir når de vokser ut? Blir de like stive, svarte og stubbete som de blir med vanlig barbering? Har ikke lyst på svarte hår i stumpen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå