AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 heia. nylig kommet ut av et laangt forhold, og har en venn som jeg har endt opp med å 'kose' litt med. han driver med tau/oppknyting ved sex, og jeg sa jeg veldig gjerne ville prøve det neste gang, men har aldri gjort noe slikt før.. er det noen måte jeg burde forberede meg på? Anonymkode: fd770...cf6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Ta med en saks? Anonymkode: 1b997...94d 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Spør om et stoppord, eller si fra at om du sier stopp så må han stoppe. Spør hva sikkerhetstiltak han tar, for at tauet ikke skal gjøre skade på deg, og pass på at han har saks innenfor rekkevidde. Har du problemer med ledd, si fra. Kan du ikke ha hendene på ryggen over lengre tid, si fra. Snakk sammen, får du vondt et sted, si fra fort! Blir du nummen i hender eller føtter, si fra. Anonymkode: 21340...865 2
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Avtal stoppord, ha saks innen rekkevidde, ikke bind halsen, tenk gjennom om du har problemer med sener. Søk på shibari eller kinkabu på youtube. Ha det gøy, gå skrittvis fram og sørg for at han er god på aftercare. Shibari har gjort partner og meg mye mer intime, vàre med hverandre og styrket tilliten mellom oss.
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 Shibari/kinkabu kan være så mangt. Noen ganger for å lage fine og intrikate mønstre som vi tar bilder av, andre ganger for å utveksle makt og hengivenhet. Andre ganger igjen for å bruke den som er bundet som et objekt for rå sex og egen tilfredsstillelse. Vi dekker hele spekteret, dessuten switcher vi.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 Stoler du på han? Vet du hele identiteten hans? Menn voldtar kvinner i hytt og pine, og når de gjør det med frie kvinner så er en bundet kvinne ekstra utsatt til å bli utsatt for noe hun ikke vil. Kanskje du vil være med på sexen, men for eksempel ikke analsex og husk du er hjelpesløs om han først bestemmer seg for noe. Anonymkode: 4d74a...1d7 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stoler du på han? Vet du hele identiteten hans? Menn voldtar kvinner i hytt og pine, og når de gjør det med frie kvinner så er en bundet kvinne ekstra utsatt til å bli utsatt for noe hun ikke vil. Kanskje du vil være med på sexen, men for eksempel ikke analsex og husk du er hjelpesløs om han først bestemmer seg for noe. Anonymkode: 4d74a...1d7 Det står i HI at dette er en eksisterende venn som nå også er blitt sexpartner. Likevel: Viktig poeng! I shibari er tillit så grunnleggende at jeg glemmer å nevne det. Godt at andre er mindre fartsblinde enn meg....
draug 75 Skrevet 13. mars 2020 #8 Skrevet 13. mars 2020 Vit at han respekterer dine grenser. Han trenger jo ikke å binde deg med 15 meter hardt på håndleddene og samme på anklene første gang, han kan binde deg på en måte så du kommer løs selv hvis det blir for heftig (gjør han det, så hadde du ikke trengt å gjøre sikkerhetsforanstaltningen). Det hjelper lite å rope "Brannbil!" hvis han ikke repekterer det. En Dominant skal først og fremst ha omsorg for deg, uansett hvor streng, jævlig, sadistisk eller temmende han er mot deg. 2
Dominas leketøy Skrevet 13. mars 2020 #9 Skrevet 13. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: heia. nylig kommet ut av et laangt forhold, og har en venn som jeg har endt opp med å 'kose' litt med. han driver med tau/oppknyting ved sex, og jeg sa jeg veldig gjerne ville prøve det neste gang, men har aldri gjort noe slikt før.. er det noen måte jeg burde forberede meg på? Anonymkode: fd770...cf6 Bare tenk igjennom om du virkelig vil miste muligheten til å bevege deg, og tenk også grundige om du stoler på han 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Skrevet 13. mars 2020 55 minutter siden, Alterego666 skrev: Det står i HI at dette er en eksisterende venn som nå også er blitt sexpartner. Likevel: Viktig poeng! I shibari er tillit så grunnleggende at jeg glemmer å nevne det. Godt at andre er mindre fartsblinde enn meg.... Ja jeg så det, men husk at de fleste voldtekter begås av venn av offeret og noen de trodde de kunne stole på. Derfor jeg ville si det Anonymkode: 4d74a...1d7 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2020 #11 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg så det, men husk at de fleste voldtekter begås av venn av offeret og noen de trodde de kunne stole på. Derfor jeg ville si det Anonymkode: 4d74a...1d7 Som jeg skrev over er dette en viktig presisering. Og: uten tillit er shibari fattigere...
Callisto83 Skrevet 13. mars 2020 #12 Skrevet 13. mars 2020 Er dette fenomenet i slekt med folk som blir forelsket i pariserhjul og humper på ulike byggverk? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #13 Skrevet 13. mars 2020 56 minutter siden, Callisto83 skrev: Er dette fenomenet i slekt med folk som blir forelsket i pariserhjul og humper på ulike byggverk? Nei Anonymkode: 21340...865
_popcorn_ Skrevet 13. mars 2020 #14 Skrevet 13. mars 2020 Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer. _popcorn_, mod
Jentadi Skrevet 13. mars 2020 #15 Skrevet 13. mars 2020 Be han begynne forsiktig. Si at han skal fortelle deg hva han gjør/har tenkt å gjøre. Første gang bør du ha kontroll, slik at du ikke får panikk. 2
Bruuker Skrevet 14. mars 2020 #16 Skrevet 14. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Stoler du på han? Vet du hele identiteten hans? Menn voldtar kvinner i hytt og pine, og når de gjør det med frie kvinner så er en bundet kvinne ekstra utsatt til å bli utsatt for noe hun ikke vil. Kanskje du vil være med på sexen, men for eksempel ikke analsex og husk du er hjelpesløs om han først bestemmer seg for noe. Anonymkode: 4d74a...1d7 Menn voldtar i hytt og pine? Nesten ikke generaliserende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå