Gå til innhold

Er alle restauranter og spisesteder stengte nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Craver helt plutselig McDonald's til fredagslunsj, noen som vet om de har stengt eller holder åpent? Gjelder Oslo om det er relevant

Anonymkode: 6c92b...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Herregud, du klarer deg uten den burgeren i 2 uker. Det er på grunn av sånne som deg som ikke tenker lengre en nesetippen, vi er i den situasjonen vi nå er i.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonald’s som alltid har det så jævlig uhygienisk?.. Selv om det ikke er stengt hadde jeg aldri i mitt liv dratt til McDonald’s, spesielt nå, du ber jo om å bli syk da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Herregud, du klarer deg uten den burgeren i 2 uker. Det er på grunn av sånne som deg som ikke tenker lengre en nesetippen, vi er i den situasjonen vi nå er i.

La nå folk få ta seg en burger dersom de ønsker det! Herregud. 

Anonymkode: 62448...864

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La nå folk få ta seg en burger dersom de ønsker det! Herregud. 

Så får de lage seg burger hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Beklager så mye for at jeg - som for så vidt er symptomfri og ellers frisk, rask, ren og pen faktisk fikk litt lyst på en "enkel løsning" til lunsj, når jeg allikevel må jobbe. Det må da for faen være mulig å hente seg en burger i Drive Thru om man har lyst på en burger? Eller er det bedre om jeg stikker innom matbutikken som er full av hysteriske mennesker som hamstrer mel, gjær og dopapir for harde livet og utsetter meg selv litt ekstra for smitte der? 😊😊😊

Anonymkode: 6c92b...045

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det farlig at ts vil ha burger fra mcdonalds? Vi har hygienerutiner på restauranter og spisesteder i Norge, og hvis dere mener at mcdonalds er så skittent og farlig at man ikke kan kjøpe seg en burger i dag pga corona så burde mcdonalds vært stengt hele året.....

Anonymkode: 2a7d4...bb8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Så får de lage seg burger hjemme.

Nei, det trenger de så absolutt ikke. Det finnes ingen forbud mot å gå ut og kjøpe seg mat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i Dagbladet nå at «alle virksomheter i serveringsbransjen stenges, dette omfatter restauranter, bar, pub og uteliv. Unntaket gjelder kantiner og spisesteder som kan legge til rette for at besøkende kan holde minst én meter avstand. Buffet forbys» 

Så regner med at drive through ikke stenges?.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De tar vel til vettet, mcDonalds også, som Burger King. Der får ingen spise i restauranten, bestille og ta med, eller drive thru.

Anonymkode: 3e9ee...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn jeg har skjønt det vil det være takeaway, drive thru, og hjemmelevering som vil være alternativene nå. Antar Foodora og Wolt vil få masse trafikk framover 😅

Anonymkode: 20204...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruger King skal ha stengt lokalene for å sitte å spise, men ha åpent i Drive Thru.

Pizzabakeren har et x antall mennesker som er tillat inne i lokalene. Man må ta med seg pizzaen hjem. Ingen kontant betaling, oppfordrer gjerne til å handle på nett eller app, for å minimere kontakt, men de har åpent, og de leverer også.

Er de to jeg har lest om. Generelt de restauranter som kan legge opp til den «1m mellom folk» regelen kan ha åpent, men all koltbord servering blir stengt.

Anonymkode: d4ed1...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn jeg har skjønt det vil det være takeaway, drive thru, og hjemmelevering som vil være alternativene nå. Antar Foodora og Wolt vil få masse trafikk framover 😅

Anonymkode: 20204...3a9

Hadde bare foodora vært et alternativ for alle. Tenker ikke bare til disse korona tider, men hadde elsket å hatt det tilbudet ellers 😅

Anonymkode: d4ed1...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pizza- og kinaexpressen leverer vel burger?

Anonymkode: b21c2...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her i byen har alle restauranter åpent. En meter mellom hvert bord, that’s it.

Anonymkode: 29352...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mcern er ekkelt da, de tar på maten

Anonymkode: 714a8...ae3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, de fleste restauranter som tilbyr takeaway har åpent. 

Anonymkode: 02b39...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra en servitør, til gjester... Jeg har bare erfaring fra Bergen vel og merke,mrn har jobbet på flere restauranter. 

Servitører er flinke til å bruke den samme kluten om igjen og om igjen. Etter at de har vasket et bord med en skitten klut, går de til luken for å hente maten din. Så rydder de bordene, serverer litt mer mat, for så å rulle bestikk. Fatter ikke at folk vil utsette seg for dette, 😅

Anonymkode: 701d9...adb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...