Gå til innhold

Sende barn i bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en av de som har en samfunnskritisk funksjon og kan benytte meg av barnehage. Jeg er alene med barnet og og gravid på nytt. Barnefar flyttet ut før jul og har sagt fra seg alt ansvar. 

Jeg har nå pga problemer i svangerskapet blitt sykemeldt. Jeg er nå så usikker på om jeg skal sende barnet i bhg eller holde hen hjemme. Om jeg holder barnet hjemme er jeg redd for at det vil gå utover mine problemer og jeg ikke får aktivisert barnet nok. Hva ville dere ha gjort? Får jo dårlig samvittighet for å sende barnet i bhg når det stengt tatt kan være hjemme.s hadde jeg ikke hatt disse problemene med bla bekken, hadde jeg vært i full jobb og måtte jo ha sendt barnet. 

Anonymkode: 8086b...2be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror tilbudet gjelder kun for de i jobb, ikke de som er sykemeldt. Har du mulighet til å holde barnet hjemme er det det du skal gjøre. 

Anonymkode: c1cf3...444

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett det ann fra dag til dag. Kanskje hatt ungen hjemme noen dager, kanskje halve dager. Da får du litt avlasting og ungen får litt aktivitet :) 

Anonymkode: 7a33d...990

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sett det ann fra dag til dag. Kanskje hatt ungen hjemme noen dager, kanskje halve dager. Da får du litt avlasting og ungen får litt aktivitet :) 

Anonymkode: 7a33d...990

Kan vi uføretrygdede og syke også gjøre det sånn da? Ts er jo ikke i jobb. Ordningen gjelder vel for de i jobb? 

Anonymkode: c1cf3...444

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder jo bare dem i jobb🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 17c4d...a00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et tilbud til de som må på jobb for å få samfunnet til å fungere. Dette er altså ikke et tilbud som er ment for deg, når du ikke skal på jobb. Ikke misbruk opplegget. Jo færre barn som må være samlet, jo bedre. 

Anonymkode: 8143e...02f

• Liker 7
Skrevet

Skal de som jobber i bhg som selv har små barn, komme på jobb for å passe barn til foreldre som er hjemme???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, folk er så jævla dumma. Trur du det er yrkestittelen din som gir deg anledning til å ha barnet i barnehage? Det er funksjonen din i samfunnet, og akkurat nå har du ikke en viktig funksjon for samfunnet. Hold barnet ditt hjemme, det er regelen nå. 

Anonymkode: 04e55...878

• Liker 4
  • Opprett ny...