MammaTilLL26 Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Hvordan går det med folk der hjemme? Hva er positivt i disse koronatidene? Vi syntes det er koselig å bli "stengt inne" sammen i en travel hverdag, å kan på en måte bli kjent med hverandre på nytt 🥰 finne ut rytmen til hverandre. Ha mye fokus på litja og valpen 😄 Er selv syk nå, men heldigvis er jeg heldig som har en flott mann som tar seg av det praktiske.
WhiteSwan Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Synes dette var fint 💙 i gruppen hjelper de som kan hverandre med å handle og de som har mer til overs gir til de som ikke har nok. Det er i Danmark, kanskje noen oppretter i Norge snart også 1
MammaTilLL26 Skrevet 13. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2020 Det er opprettet en slik gruppe i Bergen, så jeg. Flott tiltak ❤
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Jeg vet ikke hva "litja" betyr, men jeg tenker at noe positivt som kan komme ut av det (etterhvert, når første skrekken har lagt seg) er at man kanskje ser at man ikke trenger å ha så mange fysiske møter og jobbreiser. Anonymkode: d2a11...435
Anbefalte innlegg