Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert hjem til et par i kveld. De har en tenåring som er i karantene fordi kom hjem fra Gran Canaria for en uke siden og skal være i kjelleren. Ikke syk. Er det greit mon tro? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bli hjemme.

Anonymkode: b320e...e4c

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dere blir selvfølgelig hjemme.  

Skrevet

Hvis dere også vil I karantene, så reis på besøk. Hvis dere ikke vil være i karantene, så bli hjemme. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Her i huset drar vi ikke på besøk til noen og ingen får besøke oss. 

Er et felles ansvar, vi må stoppe viruset og da må alle bidra! 

AnonymBruker
Skrevet

Da må dere også i karantene.

Anonymkode: 6c507...483

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Her i huset drar vi ikke på besøk til noen og ingen får besøke oss. 

Er et felles ansvar, vi må stoppe viruset og da må alle bidra! 

Så enig, vi lever i en tid der kontakt med omverdenen lett kan foregå via internett og tlf. La oss alle ta vårt ansvar bevisst og benytt de kanalen som finnes for å holde kontakt med verden uten å møtes fysisk.  😊

Endret av LadyM1
Skrevet

Nei disse kan dere ikke besøke nå. 

AnonymBruker
Skrevet

hold dere hjemme, så kan dere ta denne kvelden om 14 dager.

Anonymkode: 51aa9...67e

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo retningslinjene slik at de også er i karantene, og da hjelper det ikke at tenåringen er i kjelleren. 

Anonymkode: 2c133...722

AnonymBruker
Skrevet

image.png.31ab2ddaa8f097f4b39b1c563cd84451.png

Tror jeg ville holdt meg hjemme, gitt. Nesten litt provoserende at de i det hele tatt inviterer på besøk når sønnen er satt i karantene.

Anonymkode: dea99...2f4

• Liker 4
Skrevet

Vi drar selvsagt ikke! 

Dette er en invitasjon fra langt tilbake, men magefølelsen min sa nei. Spesielt når jeg hørte at sønnen hadde vært utenlands nylig. Jeg sendte melding at vi ikke kunne komme. Da hadde de akkurat selv fått beskjed om at de også nå var i karantene. 

Så da ble det helt utelukket! 

Det har vært noen rare dager, med stadig nye meldinger. Jeg kjenner også etter på magefølelsen.

Jeg tror vi også må tenke selv og ta egne forhåndsregler. Tok sønnen min ut fra skolen for 2 dager siden og har stengt egen praksis. Venner som driver butikk har begrenset antall personer inni butikken, max 6 og 10 om gangen. Alt etter størrelse. 

Takk for svar, det var riktig! 

AnonymBruker
Skrevet

VI KLARER VEL Å VÆRE USOSIALE I TO UKER SLIK AT VI OVERLEVER DETTE HER, VEL??????

Anonymkode: 618cf...a19

• Opprett ny...