Gjest Frøken Dings Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 Jeg skal hjelpe min søster å flytte på lørdag, og saken er den at hun eier bare masse ting og tang og INGENTING å ha det i! :o Er det noen plass i Oslo jeg kan få tak i brukte esker slik at vi slipper å frakte alt i sorte søppelposer?
Tilde Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 Spør i en dagligvarebutikk.De har ofte masse esker å gi bort.
Labella Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Spør i en dagligvarebutikk.De har ofte masse esker å gi bort. Prøv å finne en butikk som har supersalg på bleier - da har de MASSE store, fine pappesker også! Sist jeg flyttet bestod hele flyttelasset av Libero-kartonger Lykke til med flyttehjelpingen!
Tusenfryd Skrevet 10. september 2002 #4 Skrevet 10. september 2002 Banankasser fra dagligvarebutikkene! De er sterke, passe store (som man ikke fyller for mye så man ikke klarer å bære) og så er det lokk og bærehåndtak.
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #5 Skrevet 11. september 2002 henvend deg på ultra bryn alnabru stovner eller sandvika(nå vet jeg ikke om du bo i nærhetenher men) men her gis det ofte bort pappesker til folk som spør! la oss vite hvor du får tak i det da!
Gjest Ukjent Skrevet 11. september 2002 #6 Skrevet 11. september 2002 Smart Club på Alnabru har mange av de omtalte bananeskene. Jobber der selv, og har nettopp flyttet. De er ypperlige til å pakke det meste i. KS
Gjest Ukjent Skrevet 11. september 2002 #7 Skrevet 11. september 2002 P.S. Det finnes for øvrig Smart Club i Råde og Trondheim også. Det er jo ikke sikkert dere bor i nærheten av Oslo! K.S.
Gjest Frøken Dings Skrevet 11. september 2002 #8 Skrevet 11. september 2002 Takk takk! Jeg får ta meg en liten runde og hamstre esker før lørdag. Skal si fra hvor jeg fikk dem fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå