Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det tyder på at eggkvaliteten hos meg er dårlig. Hvert ivf forsøk har jeg hatt mange egg, mange egg befruktet men etter dag 3 og 4 slutter di å utvikle seg.

Kan endometriose gjøre eggkvaliteten dårlig ? Og hva kan jeg isåfall gjøre for å forbedre eggkvaliteten?

Legene mener selv at endometriose ikke er årsaken og dem forstår ikke hvorfor jeg ikke blir gravid.

Anonymkode: 307c3...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tyder på at eggkvaliteten hos meg er dårlig. Hvert ivf forsøk har jeg hatt mange egg, mange egg befruktet men etter dag 3 og 4 slutter di å utvikle seg.

Kan endometriose gjøre eggkvaliteten dårlig ? Og hva kan jeg isåfall gjøre for å forbedre eggkvaliteten?

Legene mener selv at endometriose ikke er årsaken og dem forstår ikke hvorfor jeg ikke blir gravid.

Anonymkode: 307c3...762

Hvis legene ikke sier at det ikke er endometriosen som er årsaken, hvordan skal noen på KG kunne forklare det? 

Det mange som ikke får svar på hvorfor man ikke blir gravid eller mister. Det er derfor det heter uforklarlig barnløs. 

Anbefaler deg å heller ta kontakt med andre leger (second opinion) Eller hør med legen din om det er mulig å ta noen flere tester

Anonymkode: 9ca3e...473

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...