AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg var på fest i helgen, og nå viser det seg at kanskje 7 v de som var der er blitt syke (de skaø få svar i dag) må jeg i karantene hvis de er syke? Det ble en del klemer siden et par av de var veldig kosete barn. Hvem må egentlig i karantene? Kan nevne at jeg har litt vondt i halsen.. Anonymkode: b9efb...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja. Jeg forundrer meg over at folk ikke klarer å oppsøke informasjon på FHI sine sider, men spør på KG i stedet. Står det så dårlig til med kunnskapene om hvor man skal innhente pålitelig informasjon? Anonymkode: 40346...76a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg har symptomer, er i karantene av min egen fri vilje. Snakket med legekontoret ang veien videre da jeg har småbarn. Å testes har jeg ikke behov for med mindre babyen blir syk. Så hold deg hjemme og slapp av. Mest sannsynlig så blir du frisk, om du blir værre da vil de mest sannunslig teste deg. Men hva er vitsen så lenge du ikke har pusteproblemer ? Anonymkode: d5aa8...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg forundrer meg over at folk ikke klarer å oppsøke informasjon på FHI sine sider, men spør på KG i stedet. Står det så dårlig til med kunnskapene om hvor man skal innhente pålitelig informasjon? Anonymkode: 40346...76a Jeg prøvde, men det står så mye forskjellig. Står blandt annet at om samboren din er i karantene, så betyr det ikke at du må i karantene. Så derfor spurte jeg, siden jeg bare var med de i noen timer, og jeg vet ennå ikke om de er syke, er bare en mistanke siden de var sammen med en som ble syk. Så ja jeg ber KG om hjelp til å domme det ned litt så jeg kan få et direkte svar uten å måtte ringe ned legevakten som alle andre gjør. Hvis du har så mye i mot å svare, så ignorer spørmålet. Anonymkode: b9efb...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har symptomer, er i karantene av min egen fri vilje. Snakket med legekontoret ang veien videre da jeg har småbarn. Å testes har jeg ikke behov for med mindre babyen blir syk. Så hold deg hjemme og slapp av. Mest sannsynlig så blir du frisk, om du blir værre da vil de mest sannunslig teste deg. Men hva er vitsen så lenge du ikke har pusteproblemer ? Anonymkode: d5aa8...9bb Setter du deg selv i karantene, eller må du snakke med legen som skriver deg ned eller bekrefter på en slags måte? Lege melding liksom? Anonymkode: b9efb...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Du holder deg hjemme hvis du er syk uansett om det er Corona, Tyfys, Svartpest eller en vanlig influense. Man behøver ikke spørre andre om det hverken nå eller ellers. Hvis det blir verre kontakter du lege. Anonymkode: 09e5a...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde, men det står så mye forskjellig. Står blandt annet at om samboren din er i karantene, så betyr det ikke at du må i karantene. Så derfor spurte jeg, siden jeg bare var med de i noen timer, og jeg vet ennå ikke om de er syke, er bare en mistanke siden de var sammen med en som ble syk. Så ja jeg ber KG om hjelp til å domme det ned litt så jeg kan få et direkte svar uten å måtte ringe ned legevakten som alle andre gjør. Hvis du har så mye i mot å svare, så ignorer spørmålet. Anonymkode: b9efb...2b0 Det står jo at alle som har hatt nærkontakt med smittede skal i karantene? Er du på fest, er du i nærkontakt med andre. Anonymkode: 40346...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #9 Del Skrevet 13. mars 2020 Og det står ikke «mye forskjellig» på FHI sine sider. Det står mye forskjellig på KG, så hvorfor ikke være litt kildekritisk? Anonymkode: 40346...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg