AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #41 Skrevet 13. mars 2020 Han kan jo selvsagt bare fly hjem så lenge et fly går? Og så karantene i 2 uker. Hva stresser du over? Anonymkode: 36fbb...250
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #42 Skrevet 13. mars 2020 Nå vet jeg ikke hvor i Tyskland kjæresten din er, men noen områder i Tyskland blir jo sett på som områder med utbredt spredning og jeg vil derfor råde ham til å ikke fly! Da er det bedre at han leier en bil og minimerer kontakten med andre mennesker. Flyplasser og fly (+ kollektiv transport fra og til) er vel noen av de siste stedene man burde være akkurat nå. Jeg tenker at i en slik tilstand som vi er nå, så må alle tenke på våre medmennesker, og da særlig de som er svake og eldre. Det finnes folk som ikke vil tåle dette viruset og vi må gjøre det vi kan for å unngå og smitte dem! Og vi må gjøre det vi kan for å unngå et overbelastet helsevesen, særlig når vi ikke er godt nok forberedt på det som kan vente oss. Jeg skjønner at dette ikke er en ideell situasjon, jeg får heller ikke sett kjæresten min på ubestemt tid og det er nå faktisk over en måned siden vi så hverandre sist. Avstandsforhold er dritt i denne perioden, men man må bare gjøre det beste ut av det.. ingen av oss setter oss på et fly nå fordi vi alle må gå inn for å ikke spre dette viruset!! Håper du klarer å roe ned og heldigvis finnes jo skype/facetime osv. 🥰 Anonymkode: 10425...fbb
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #43 Skrevet 13. mars 2020 Mens andre har virkelige problemer... Har familie i USA. Nå er det innreiseforbud dit. Hvis han havner i en ulykke er det faktisk verre for meg at ingen i familien kan dra til ham, enn at du ikke får hatt sex med kjæresten din på noen uker. Anonymkode: 05bae...b87 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #44 Skrevet 13. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens andre har virkelige problemer... Har familie i USA. Nå er det innreiseforbud dit. Hvis han havner i en ulykke er det faktisk verre for meg at ingen i familien kan dra til ham, enn at du ikke får hatt sex med kjæresten din på noen uker. Anonymkode: 05bae...b87 Det er ikke total forbud for innreise til USA for alle. Har du familie etc. i USA da har du tillatelse å reise til ditt hjemland. Anonymkode: 01a7b...b77
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #45 Skrevet 13. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke total forbud for innreise til USA for alle. Har du familie etc. i USA da har du tillatelse å reise til ditt hjemland. Anonymkode: 01a7b...b77 USA er ikke mitt hjemland. Er min bror som har flyttet dit. Både ham og jeg er norske statsborgere. Anonymkode: 05bae...b87
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #46 Skrevet 13. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: USA er ikke mitt hjemland. Er min bror som har flyttet dit. Både ham og jeg er norske statsborgere. Anonymkode: 05bae...b87 hva er problemet? du hadde planlagt å reise dit? Anonymkode: 01a7b...b77
Anbefalte innlegg