AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Her er noen tanker om koronaviruset som de som absolutt måtte feste i Kollen forrige helg burde ha lest; siterer fra Coronaviruset: Dømt til å dø: Quote Men ikke tenk på meg nå, for jeg er bare et lite menneske som verden kan klare seg uten. Tenk i stedet på alle de fantastiske menneskene som er der ute; eldre folk som ikke lenger er unge, men som andre kunne ha mye å lære av; tenk på alle de svake og syke som ikke kan løpe maraton, men som definitivt er flotte, uerstattelige mennesker; tenk på alle dem som kommer til å dø i fryktelige smerter som følge av dette. Det var så lite som skulle til for å hindre denne katastrofen, men likevel ble det ikke gjort. Selv om jeg bare er den jeg er, et lite menneske som ikke legger vekt på titler eller store ord, hadde det likevel vært koselig å kunne føle solstrålenes varme neste sommer, en sommer både jeg og mange andre antagelig aldri kommer til å få oppleve. Anonymkode: 7ccbd...c60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg