AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Varer ble bestilt forrige uke. Pakkene kommer til post i butikk i disse dager, og blir returnert etter 14 dager (som vanlig). Henter dere pakker på posten? Det kan jo i verste fall bidra til smittespredning. Bestiller dere hjemlevering av pakker der det er mulig? Er det trygt? Antar at det er tryggere å bestille på nett enn å oppsøke butikk. Bør man bestille varer på nett for å være med på å holde økonomien litt i gang? Anonymkode: 131cf...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Tvert i mot bør man la vær å bestille for mer etterspørsel etter varer fører til mere import og mere å gjøre på fabrikkene så da vil smitte spre seg enda mer. Anonymkode: d2cb7...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Har bestilt en ekstra sekk med kattemat og våtfor til to uker, men det MÅ vi ha, så får vi bare ta risikoen. Men jeg bestiller ikke unødvendige ting nå. Anonymkode: ed234...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 En risikerer lang leveringstid vil jeg tro hvis varen sendes fra utlandet. Jeg bestilte en vare på Wish i midten av januar. Det var kanskje ikke stedet å bestille fra, men varen er da ikke kommet. Kommer sikkert ikke, men om den kommer etter 1 april, så må jeg betale toll. Men det får no så være. Anonymkode: 20271...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg