AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Nå som barnehagen er stengt trenger vi å gjøre noe lurt.. Jeg er 100% sykemeldt med et barn på snart 2 år, vurderer å fly til familie på andre siden av landet fordi de bor landlig til med stort uteområdet og mer og finne på, I tillegg mer hjelp med barnet for meg.. Vi vet jo ikke hvor lenge vi blir gående hjemme.. Eneste som stopper meg er jo det med flyplass og å sitte tett i et fly.. Jeg kan begrense kontakt og ting jeg tar på på flyplassen liksom, men det er jo uunngåelig med nærmere enn 2 meter kontakt i kø og på flyet.. Men jeg trenger hjelp.. Hva hadde dere gjort? Tenkte jeg skulle vente det litt an og se hvordan det utvikler seg, mye mulig flyplassen stenger så da forsvinner muligheten uansett.. Setter pris på innspill. Anonymkode: 6b8ff...b49
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Det anbefales å IKKE reise noe sted, særlig ikke når du må bruke transport som fly. Su risikerer å dra med deg viruset fordi en medpassasjer har det uten å vite det. Anonymkode: 69596...7a5 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Hadde du kunne kjørt hadde nok det vært tryggere, istedet for å fly. Men er sagt at alle reiser som ikke må gjennomføres skal unngås. Anonymkode: 39ab8...ba1 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Det er 26 timer å kjøre så det er uaktuelt med et så lite barn.. Nei, jeg vet jo at det er dumt, det ville bare gjort hverdagen mye mye lettere og bedre for oss i en krevende situasjon.. -ts Anonymkode: 6b8ff...b49 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 26 timer å kjøre så det er uaktuelt med et så lite barn.. Nei, jeg vet jo at det er dumt, det ville bare gjort hverdagen mye mye lettere og bedre for oss i en krevende situasjon.. -ts Anonymkode: 6b8ff...b49 Kan du dele det opp og ta et stopp eller to på veien? Vi greier oss ikke uten hjelp nå og må også komme oss til besteforeldre. Anonymkode: b74a8...da3 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 Jeg har også vurdert å dra hjem nå som universitetet er stengt og mange andre studenter også drar hjem, men har ikke bestemt meg helt enda. Anonymkode: 5d2f1...a6b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 26 timer å kjøre så det er uaktuelt med et så lite barn.. Nei, jeg vet jo at det er dumt, det ville bare gjort hverdagen mye mye lettere og bedre for oss i en krevende situasjon.. -ts Anonymkode: 6b8ff...b49 Bedre for dere ja, men dumt for felleskapet. Tenk litt på andre enn deg selv. Anonymkode: f441d...1cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå