AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Må lage en vegansk rett til jobben. Lurer i den forbindelse på om begge deler her kan regnes som vegansk oster? Setter stor pris på rask hjelp! Go! Vegan. Smøre. Fra Synnøve. Og Ekte Tofu Natural fra SoFine. Hjelp! Anonymkode: ce6fd...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Den første må jo være, den andre kan du vel lese på pakken. Anonymkode: 663c4...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg er ikke usikker på om de er veganske. Jeg er usikker på om produktene er å regne som smøreost, som smør, eller noe annet. Ts Anonymkode: ce6fd...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Noe annet. Du kan kalle det osteerstatning, men ost er alltid et meieriprodukt og kan aldri være vegansk. Det samme gjelder for smør også, det er alltid laget fra melkefett. Det andre produktet du nevner er vel vanlig tofu? Endret 13. mars 2020 av Jdz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, Jdz said: Noe annet. Du kan kalle det osteerstatning, men ost er alltid et meieriprodukt og kan aldri være vegansk. Det samme gjelder for smør også, det er alltid laget fra melkefett. Tusen takk for et godt og hyggelig svar! Hilsen ts. Anonymkode: ce6fd...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 Hei, begge de "ostene" er veganske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke usikker på om de er veganske. Jeg er usikker på om produktene er å regne som smøreost, som smør, eller noe annet. Ts Anonymkode: ce6fd...3fc Så skriv det da? Du spurte om de var veganske og fikk svar på det Anonymkode: 4d897...51d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 5 timer siden, Jdz skrev: Noe annet. Du kan kalle det osteerstatning, men ost er alltid et meieriprodukt og kan aldri være vegansk. Det samme gjelder for smør også, det er alltid laget fra melkefett. Det andre produktet du nevner er vel vanlig tofu? Flisespikkeri. Jeg er veganer og har ost og smør på skiva,mandelmelk grøten min,müsli med yoghurt til kveldsmat osv osv Anonymkode: 4d897...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 13. mars 2020 #9 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flisespikkeri. Jeg er veganer og har ost og smør på skiva,mandelmelk grøten min,müsli med yoghurt til kveldsmat osv osv Anonymkode: 4d897...51d Synes du. Altså, jeg synes det er kjempefint at det finnes veganske alternativer til matvarer folk liker, men kall det for hva det er. Jeg synes det blir helt feil når folk bruker smør om margarin også, da det faktisk er to totalt forskjellige produkter. Kan til en viss grad forstå at man kaller brunost for en ost, men teknisk sett er det ikke det. Det andre produktet TS nevner er helt vanlig tofu og er neppe ment som en osteerstatning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Del Skrevet 13. mars 2020 4 timer siden, Jdz skrev: Synes du. Altså, jeg synes det er kjempefint at det finnes veganske alternativer til matvarer folk liker, men kall det for hva det er. Jeg synes det blir helt feil når folk bruker smør om margarin også, da det faktisk er to totalt forskjellige produkter. Kan til en viss grad forstå at man kaller brunost for en ost, men teknisk sett er det ikke det. Det andre produktet TS nevner er helt vanlig tofu og er neppe ment som en osteerstatning. Det er da virkelig større problemer her i verden,så ja flisespikkeri Anonymkode: 4d897...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #11 Del Skrevet 13. mars 2020 Den andre er vel bare en pakke tofu, eller? Den veganske osten fra Synnøve er en vegank ost, ja. Anonymkode: 665a9...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå