AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Har forsøkt å finne ut hvordan helsemyndighetene stiller seg til kjøp og salg på Finn, Loppemarked og bruktbutikker. Jeg antar at Loppemarkeder kommer inn under regler om forsamlinger under 100 personer? Men hva med finn og bruktbutikker? Kjøper og selger dere fortsatt brukt, eller blir det å innfinne seg med en pause inntil samfunnet er oppe og går igjen? Anonymkode: 7c7a1...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Kjøper brukt men får det i posten, ser ikke noe problem med det. Kan legge ut ting til kjøpere så lenge de vippser først loppemarked og annen handling enn mat ungår vel de fleste nå? Anonymkode: 8fe13...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg har solgt ting på Finn i dag. Vi er friske, posen med klær er pakket for flere uker siden, tok på antibac og satt posen på trappen. Og Vipps. Anonymkode: ed4f4...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har solgt ting på Finn i dag. Vi er friske, posen med klær er pakket for flere uker siden, tok på antibac og satt posen på trappen. Og Vipps. Anonymkode: ed4f4...516 Tenker du som kjøper kan evt hente ting og la det stå i bilen i 4 dager? Anonymkode: ed4f4...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Del Skrevet 14. mars 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Tenker du som kjøper kan evt hente ting og la det stå i bilen i 4 dager? Anonymkode: ed4f4...516 Eller la være å slikke på posen. Holder å kaste den og vaske hender. Anonymkode: 8fe13...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg