Gå til innhold

Når får butikkene inn brød på morgenen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var utsolgt overalt i dag, meny er nærmest - noen som vet ca når de får inn?

Anonymkode: 24985...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger klare når butikken åpner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte said:

De ligger klare når butikken åpner. 

Jepp, og har de delikatesse-avd (kjøtt, fisk, ost, brød) så starter de gjerne første steking en time før butikken åpner -eller, det var sånn da jeg jobbet og det er fryktelig mange år siden nå, men regner med de ikke akkurat har gjort om på slike rutiner.

Anonymkode: 62d38...f9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) da satser jeg på å være der til åpningstid. Var innom 4 butikker i dag og ingen hadde igjen brød, litt ville tilstander.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av hvor i landet du bor.

Her får de det inn rundt kl 9 selv om bakeriet ligger 3 min kjøring unna.

Anonymkode: 148a2...bda

• Liker 1
Skrevet

Mellom 7-9 på morningen.

Hilsen meny-ansatt

• Liker 1
Skrevet

Kjøp gjerne med deg, om du finner brødblandinger (gir 2 brød) ha i ekstra korn og frø. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ble 2 franske solsikkebrød, det er favoritten til familien :) takk for svarene, jeg slapp å stå i brødkø og var godt utvalg ferske brød i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg kjøpte brød fra den lokale bakeren og de skar opp brødet så det føltes veldig hygienisk i disse tider. Om du har slikt i nærheten vil jeg gjerne minne deg på det. Jeg gjenoppdaget dette for et halvt år siden og det er sjeldent jeg kjøper brød andre plasser :)

Anonymkode: da518...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Brødene kommer før butikken åpner.

Anonymkode: 4ecef...347

Skrevet

Noen mennesker eier ikke skam. Kan dere slutte å hamstre inn. Det finnes andre som skal kjøpe seg ett brød. Er det mulig å være så seriøst egoistisk? Er ikke verdt mye å leve når man ikke er et medmenneske.

• Opprett ny...