Gå til innhold

Folk valfarter til Sverige for å hamstre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, etter så ekstremt mange oppdateringer om viruset og oppfordringer til at vi ikke skal stå tett i kø, hamstre eller reise innenlands eller utenlands valfarter nordmenn til Sverige for å hamstre og står som sild i tønne i kø!

https://www.nettavisen.no/nyheter/i-dag-fikk-nordmenn-den-forste-testen-pa-hvor-korona-solidariske-vi-kan-vaere-det-endte-med-strykkarakter/3423936346.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ufattelig at det er mulig. Dette viser bare at alle landegrenser må stenges av lov. Det er det eneste som kommer til å få folk til å slutte å reise: at det fysisk ikke er mulig å forflytte seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i Sverige igår og hamstret ( bor like ved grensa ). Jeg har ikke noen til å hjelpe meg eller som vil stille opp om jeg skulle bli syk så jeg må være forberedt siden jeg er i risikogruppen.

Anonymkode: 4cbc8...cb6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var i Sverige igår og hamstret ( bor like ved grensa ). Jeg har ikke noen til å hjelpe meg eller som vil stille opp om jeg skulle bli syk så jeg må være forberedt siden jeg er i risikogruppen.

Men, hvis du til vanlig handler i Sverige pga lokasjonen din og du er syk så Blir det noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min var i Sverige i går. Hun sier at folk tok helt av. Ribbet med seg alt av melk, kjøttdeig, ost +++

Anonymkode: 6213b...6cb

Skrevet
1 minutt siden, TomHm skrev:

Trodde grensa var stengt nå?

Vi får håpe den blir det snarest om den ikke er det allerede 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min var i Sverige i går. Hun sier at folk tok helt av. Ribbet med seg alt av melk, kjøttdeig, ost +++

Hvor i Sverige var dette? Da jeg var der var det få folk og alle forholdt seg helt rolige. Ikke noe hysteri eller overdreven hamstring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Sverige var dette? Da jeg var der var det få folk og alle forholdt seg helt rolige. Ikke noe hysteri eller overdreven hamstring.

Nordbysenteret. Hvor handlet du hen? 

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok ingen søta bror nå når svenskene blir lei av griske østlendinger.

Anonymkode: e2479...41f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordbysenteret. Hvor handlet du hen? 

Jeg var også på nordbysenteret. Ser at jeg skrev feil litt lengre oppe, jeg var der på onsdag og ikke igår så det kan være derfor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også på nordbysenteret. Ser at jeg skrev feil litt lengre oppe, jeg var der på onsdag og ikke igår så det kan være derfor.

Ja, det kan godt hende. Hun sa ihvertfall at i går så var det helt vilt der 😛

• Opprett ny...