Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er positivt og hva er negativt?

Blir du ekstra glad i henne?

Anonymkode: 21f0e...ec1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er positivt og hva er negativt?

Blir du ekstra glad i henne?

Anonymkode: 21f0e...ec1

Det er spennende med ❄.!! 

Anonymkode: 15a57...b45

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg feil kjønn etter hvem du spør, jeg, kvinner var sammen med en som hadde adhd han brukte det til unnskyldning på alt, vold ja det var vanlig for han hadde ADHD. Utro, ja det var ritalinen sin skyld!

klarte ikke holde på en jobb, det var og ADHD sin skyld, inkassobrevhaug, og svaret er «trommetrommetromme»

ADHD!

jenteadhd vet jeg er annerledes og uttaler meg ikke om den

Anonymkode: 27b45...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.3.2020 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg feil kjønn etter hvem du spør, jeg, kvinner var sammen med en som hadde adhd han brukte det til unnskyldning på alt, vold ja det var vanlig for han hadde ADHD. Utro, ja det var ritalinen sin skyld!

klarte ikke holde på en jobb, det var og ADHD sin skyld, inkassobrevhaug, og svaret er «trommetrommetromme»

ADHD!

Adhd er en dårlig unnskyldning for disse tingene, dette handler om helt andre ting. 

Anonymkode: b9d5e...999

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne med adhd, men det påvirker ikke hverdagen så mye om du ikke lar det. Mannen sier det vanskeligste er at jeg kan bli veldig lett sint og hissig, men på den andre siden så blir jeg også veldig lett glad og gleder meg over mye. Litt vanskelig at det skal lite til for å velte hele dagen min, visst jeg har planlagt feks husarbeid og han ringer å sier vi skal i besøk etter jobb, for hodet mitt blir stresset av å ikke planlegge alt. Men det er jo mitt eget problem og prøver å ikke la det påvirke han. 

Å bruke adhd som unnskyldning for ditt og datt som skrevet over, er bare drittunge oppførsel og hører ingen steder hjemme. 

Anonymkode: a5575...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Menn som er utro og bruker vold som en skriver over her har ofte personlighetsforstyrrelse med adhd sånn at det er sagt. De er og uansvarlige 

Anonymkode: 4c08a...fc0

AnonymBruker
Skrevet

ADHD!

Ritalinens skyld?????? Kanskje han kunne sluttet da eller skiftet medisin? Ritalin skal jo liksom hjelpe med nettopp å kontrollere følelser

Anonymkode: 1c0a8...a89

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting som heter det. 

Anonymkode: 8419c...4f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting som heter det. 

Fu skjønte vel at det var en sleng? «Jenteadhd» er vanskeligere å oppdage siden jenter er flinkere til å kopiere hverandres oppførsel. Jeg gikk i klasse med en gutt med ahdh og han var annerledes. Ekstra sint, bråkmaker, umoden. Jenter er flinkere til å kontrollere kroppen sin

AnonymBruker
Skrevet

Heter det egentlig jenteadhd og gutteadhd lenger? Jeg har hørt at det heter voksenadhd og barneadhd, eller utadvendt og innadvendt type. Det blir jo feil å tenke ut i fra kjønn, ettersom en god del jenter har den utadvendte typen, og noen gutter den innadvendte typen. 

Anonymkode: c9c42...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Min mann takler det fint. Aldri kjedelig med meg, sier han. Plutselig finner jeg på å gjøre ting. 

Jeg er velfungerende da. Kun noe impulsiv. 

Anonymkode: 2edff...2a5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Adhd er en dårlig unnskyldning for disse tingene, dette handler om helt andre ting. 

Anonymkode: b9d5e...999

Det er jeg fullt klar over, det er slutt for 8 år siden😂

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting som heter det. 

Poenget er at det ikke er likt😂 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fu skjønte vel at det var en sleng? «Jenteadhd» er vanskeligere å oppdage siden jenter er flinkere til å kopiere hverandres oppførsel. Jeg gikk i klasse med en gutt med ahdh og han var annerledes. Ekstra sint, bråkmaker, umoden. Jenter er flinkere til å kontrollere kroppen sin

Jenter kan også være slik. 
Det deles opp i to grupper; Symptomer og tegn på ADHD deles i to hovedtyper. Den ene er uoppmerksomhet, som kan være at man ikke klarer å fokusere på detaljer, ikke ser ut til å høre etter, og ofte mister ting. Den andre er hyperaktiv atferd og impulsivitet, som kan være uro, at man ofte forlater pulten sin i timen, har vanskelig for å være stille, avbryter andre og har problemer med å vente på tur.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at det ikke er likt😂 

Jo, det kan det være. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter det egentlig jenteadhd og gutteadhd lenger? Jeg har hørt at det heter voksenadhd og barneadhd, eller utadvendt og innadvendt type. Det blir jo feil å tenke ut i fra kjønn, ettersom en god del jenter har den utadvendte typen, og noen gutter den innadvendte typen. 

Anonymkode: c9c42...3cc

Det heter det heller ikke

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan det være. 

At du gidder å oppfordre til en jo/nei krangel😂 det PLEIER ikke være likt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...