AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Var på et par forskjellige butikker i dag, og på flere av butikkene var det butikkansatte som hostet og nyste. Her er i følge kommunen ingen som er smittet av Korona viruset. Men hvor sikker kan man nå være på dette? De i butikk som er syk og hoster osv bør jo strengt talt holt seg hjemme Anonymkode: 3b9e8...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Var på et par forskjellige butikker i dag, og på flere av butikkene var det butikkansatte som hostet og nyste. Her er i følge kommunen ingen som er smittet av Korona viruset. Men hvor sikker kan man nå være på dette? De i butikk som er syk og hoster osv bør jo strengt talt holt seg hjemme Anonymkode: 3b9e8...052 Enig, men hvem skal holde butikkene gående da? Anonymkode: c655f...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på et par forskjellige butikker i dag, og på flere av butikkene var det butikkansatte som hostet og nyste. Her er i følge kommunen ingen som er smittet av Korona viruset. Men hvor sikker kan man nå være på dette? De i butikk som er syk og hoster osv bør jo strengt talt holt seg hjemme Anonymkode: 3b9e8...052 Det er vanlig å hoste og nyse innimellom selv om man ikke er syk da. Anonymkode: 0998b...430 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Strengt tatt så er det mange som hoster og snufser nå. Det jeg reagerer mest på er at det er utrolig mange som ikke blir testet for koronaviruset selv om de har mange symptomer og har vært eksponert for mennesker fra risikoområdet. Er helt enig i at småsyke butikkansatte skal komme seg hjem, men hosting kan komme av mange årsaker, allergi og astma for eksempel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 Hva med meg som har allergi/astma? Jeg hoster mer en "normale folk", hele tiden.. Et lite rusk eller litt støv og jeg hoster, lukter jeg parfyme så hoster jeg, litt kald luft ned i lungene -jeg hoster. Og gleder meg ikke spes til pollensesongen akkurat..! Jobber ikke i butikk da, holder meg for munnen når jeg hoster og i disse coronatider er jeg ekstra forsiktig med å binde skjerfet rundt munnen (men det gjør jeg ofte på vinteren uansett pga. avkald luft som irriterer) -men jeg blir helt sikkert kikka ekstra på nå. "Hvorfor tar hun bussen? Hun må jo bare være sjuk siden hun hoster sånn" Men det er helt greit, jeg må jo bare fortelle om noen spør. Anonymkode: 08770...4b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 Og hva med kunder som kommer hostene inn i butikken da? Vil påstå at det er verre. Mange butikker er pressa til randen nå. Hos oss må vi være ekstra mange på jobb fordi folk hamstrer og da må man ta alle som er friske nok til å stå oppreist Anonymkode: 3f896...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Er vel ikke så uvanlig å ha en forkjølelse og allergier? Anonymkode: 22813...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg