Gå til innhold

Hva er hamstring?

Frøya5

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet jevnt og trutt litt mer enn normalt av de matvarene vi bruker de siste ukene fordi jeg antok at situasjonen sannsynligvis kom til å bli som den ble i dag. Tidligere i uken tok jeg en ekstra runde bla innom apotek for å sikre at vi har det vi trenger, uten å måtte løpe på butikken de nærmeste ukene. Jeg ønsker ikke å utsette meg selv eller mine nærmeste for mer smitte enn høyst nødvendig. Er dette hamstring eller sunn fornuft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor mye du har kjøpt, men hamstring er å kjøpe for mye, det er veldig dumt fordi da er det noen som sitter igjen med mye mindre fordi folk har tatt mer enn de trenger. Hvis du ikke dør av viruset kan du fint la vær å hamstre 

Anonymkode: ed64a...4e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sstinemor skrev:

Hva tror du selv?

Sunn fornuft? Kan da ikke være noe annet.

Anonymkode: 5cdca...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sunn fornuft? Kan da ikke være noe annet.

Anonymkode: 5cdca...ddd

Hvorfor spør du om noe du vet svaret på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror du selv?

Jeg håper vel at det ikke kommer under hamstring, men samtidig har vi sikkert firedoblet vanlig matvarer-beholdning totalt. Jeg har bevisst handlet på forskjellige butikker så avtrykket ikke skal bli så stort. Det virker som det er stort spenn i hva folk anser som hamstring. Det var en av grunnene til at jeg spurte dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om noe du vet svaret på?

Takk for at du spør, jeg skjønner det. Jeg har bevisst prøvd å være fornuftig og har skjønt hvordan situasjonen sannsynligvis ville utvikle seg, men får likevel dårlig samvittighet når jeg ser nyhetene. Samtidig synes jeg det er litt interessant at det er i dag butikkene er tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...