Gå til innhold

Dra på fest i morgen(fredag)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er invitert i bursdagsfest i morgen (fredag) 10-12 deltagere.  Burde jeg gi faen? 

M

Anonymkode: 8218c...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er invitert i bursdagsfest i morgen (fredag) 10-12 deltagere.  Burde jeg gi faen? 

M

Anonymkode: 8218c...2b2

Ja

Anonymkode: 50077...7ed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge det er mindre enn en meter mellom dere så bør du sterkt vurdere å droppe det!

Anonymkode: 6e8e6...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må spørre, så tror jeg nok du vet svaret selv. 

Anonymkode: 721fd...a35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt av disse utallige trådene "kan jeg dra i bursdag/på danskebåten/på fest/på besøk/ut på byen"... Vi er i lockdown i Norge nå. Men siden vi bor i et demokrati med enormt mye frihet på enkeltindividene så er det opp til oss alle å gjøre en kollektiv innsats. Det vil ikke stå militærpoliti utenfor blokka di, men vi skal faktisk alle mann holde oss i ro, ingen omgang med andre enn kjernefamilien. Om man er alene; kjedelig det. Men ingen dør av å være litt alene. Veldig mange kan dø om du fortsetter å farte rundt som vanlig. 

Anonymkode: 206bf...78c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk dør sånn er livet. Skal på fest selv på lørdag, jævla hysteri. Folk som er i risikosonen bør holde seg hjemme, men jeg setter ikke livet på vent hvertfall. 

Anonymkode: 76f5e...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde No ja, men hadde selv dratt 🤷‍♀️ så lenge det er noe er folk jeg kjenner. 

Anonymkode: a804a...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde absolutt droppe festen, ja.

Anonymkode: fc994...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du jo stille deg selv spørsmålet. Hva vil du videre med livet ditt? Er festen viktigere enn din helse?

Anonymkode: d052c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...