Gå til innhold

Tips til aktiviteter for/med barn

MiniMjau

Anbefalte innlegg

Stengt skole/bhg, ingen aktiviteter, stengte museer/lekeland etc, og minimalt med omgang med venner.

Kan bli noen lange uker før oss med barn i bhg/småskole-alder. 

Kan vi samle tips til ting å finne på med ungene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogstur, grilling, camping om det er fint vær, strandrydding, skattejakt, hyttetur om dere har hytte, sykkelklargjøring, dra på lekeplassen, snu rollene og la barna være de voksne og dere barna, hjemme-kino, bygg en trehytte, det er masse dere kan finne på!

Anonymkode: f8419...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skiturer (der det er snø) turer ut i skogen, hyttetur, spasertur, sykkeltur (der det er bart) baking, matlaging, brettspill.

Det jeg kom på i farta.  

Anonymkode: 773c3...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bare slenge ut et puslespill på 2000 biter midt på stuegulvet også kan vi sitte der å pusle i 2 uker 😂

Baking, gå litt turer, kjøretur, bygge fort, se filmer, brettspill, lage påskepynt også vin på kvelden etter at barna er i seng... Herregud, 2 uker innestengt med 3 barn, jeg kommer til å sprø 🤣

Anonymkode: efa5f...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegnerruller der de kan lage felles tegninger. Ansiktsmaling, bruke youtube til inspirasjon. Fingermaling.
Spill, masse forskjellige nye spill er for forskjellige aldersgrupper, handlet selv i går noen til -40% på ark.
Telte innendørs. Brodering. Leke kino med lys av og popcorn. 
Lære å danse spesielle morsomme danser fra youtoube, fugledansen, macarena osv osv

Anonymkode: 37e25...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukke søppel ute, bygge lego, lese bøker, mate fugler, sett på musikk og ha stolleken.

Anonymkode: 210df...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å bare slenge ut et puslespill på 2000 biter midt på stuegulvet også kan vi sitte der å pusle i 2 uker 😂

Baking, gå litt turer, kjøretur, bygge fort, se filmer, brettspill, lage påskepynt også vin på kvelden etter at barna er i seng... Herregud, 2 uker innestengt med 3 barn, jeg kommer til å sprø 🤣

Anonymkode: efa5f...693

Jeg har kjøpt et stort puslespill på finn faktisk.... Ja, det blir heftig, mine to barn krever mye aktivisering...  må få en rutine på ting, og ha en fast tur ut i skogen eller annet... 

R

Anonymkode: 37cc3...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...