Gjest Heidi: Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Noen som har erfaring med betaling gjennom paypal??hvordan fungerer det? og må en betale masse gebyrer og sån for å bruke visakort gjennom paypal??
Nella Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Du oppretter konto gratis og knytter kontonummeret du har visakort på til paypalkontoen din. Så er det bare å betale i vei. Så lenge du er unverified medlem (som de fleste utafor usa/canasa er) så koster det ikke noe. Beløpet trekkes direkte og er ute av kontoen med en gang. Burkt paypal masse og syns det er helt genialt.
Gjest Heidi: Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Du oppretter konto gratis og knytter kontonummeret du har visakort på til paypalkontoen din. Så er det bare å betale i vei. Så lenge du er unverified medlem (som de fleste utafor usa/canasa er) så koster det ikke noe. Beløpet trekkes direkte og er ute av kontoen med en gang. Burkt paypal masse og syns det er helt genialt. kan en bruke dette til å betale til noens bankonto i et annet land som ikke har paypal???
Gjest gjesten Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Du oppretter konto gratis og knytter kontonummeret du har visakort på til paypalkontoen din. Så er det bare å betale i vei. Så lenge du er unverified medlem (som de fleste utafor usa/canasa er) så koster det ikke noe. Beløpet trekkes direkte og er ute av kontoen med en gang. Burkt paypal masse og syns det er helt genialt. men må en ikke betale noen form for omvekslingsgebyrer eller noe da siden det beløpet du betaler inn er annen valuta enn norge??
Nella Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har aldri fått ekstra omkostninger for det. Det blir som å trekke visa i utlandet på en måte. Jeg har regnet ut på valutakalkulatoren til nettbanken min og det er det beløpet de har trekt da. Mottaker må også ha registrert paypalkonto. Man bruker email adressen til mottaker for å betale evnt ebay item nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå