tomat123 Skrevet 15. mars 2021 #101 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2020 den 23.40): Utrolig trist å tenke på at jeg kanskje ikke får dele øyeblikket med min kjære😭 Jeg tror viruset på sikt vil føre til svært mange psykiske plager i befolkningen generelt, men jeg tenker mye på de som skal føde framover. Muligens alene, alene på barsel osv. Jeg frykter mange barseldepresjoner Anonymkode: 1c6f2...16d Det er 75 prosent økning i fødselsdepresjoner det siste året. Så du hadde rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelymother Skrevet 16. mars 2021 #102 Del Skrevet 16. mars 2021 On 3/12/2020 at 9:56 PM, AnonymBruker said: Jeg kjenner at jeg er litt stressa for underbemanning på sykehuset nå. Jeg har termin om noen uker og skal føde i Oslo. Jeg sliter lott med fødselsangst og skal ha samtale med jordmor på sykehuset snart. Er det flere i samme situasjon? Jeg er ikke redd for å bli smittet, men mer redd for underbemanning på sykehuset, overtrøtte jordmødre og leger som er beordret på jobb. Jeg er redd for at det skal skje baby noe og at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger på grunn av for få folk på jobb. Jeg tenker så lenge de får baby trygt ut så er jeg fornøyd, ammeveiledning og annet kan jeg få hjemme hos min mor. Anonymkode: defe2...6b4 Slapp helt av de er kjempe flinke selv nå I disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg