Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Men likevel som du blir sittende å tenke på:

Hvilken farge tror du Michael Jacksons tisselur har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

last ned videon hans der exkånå lisa marie presley er med (husker ikke hva den het men den var ellendig jaffal) :ler: der er de to nakne og tissehodet hans stikker fra under håndkleet hans :kul:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette ønsker jeg ikke å se :o Men var den hvit hva?

Skrevet

nja så litt skitten ut, men den var nok forsøkt bleket ja :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

Vent jeg tror jeg har sett denne før, driver hun dama og bøyer og tøyer og se på ræva mi mens han hopper rundt og tar seg i skrittet og sier heee-hey!?

Skrevet

you are not alone! het den! jei ekke sikker på om det var di rompe hu glodde på, rørleggerræv hadde hu selv!

Gjest gjest1
Skrevet

Nei ikke mi men hennes siom i andre persons form ;D Nå skjønner du nok ;----D Grisevideo virker ikke :(

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror de har stappa hele fyren i klorin, jeg...

:roll:

Skrevet
Tror de har stappa hele fyren i klorin, jeg...  

:roll:

:ler:

Gjest seroxata
Skrevet

:o naken mj??:D hahahah, oisann!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hvordan er det fysisk mulig at en neger blir hvit? Jeg bare spør. Alle flirer av det. Alle har en vits.

Men hvordan i, deilig bruk av uttrykk, i SVARTE søren er det mulig?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvordan er det fysisk mulig at en neger blir hvit? Jeg bare spør. Alle flirer av det. Alle har en vits.

Han selv skylder det jo på en sykdom, men jeg trodde den sykdommen bare gjorde flekker av kroppen hvit. Uansett, synes alt er mulig med dagens leger. :roll:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg kan ikke se hvordan det skulle være mulig. Hans egen forklaring er den jeg har hørt som synes mest sansynlig. Han har en hudsykdom.

Gjest gruble
Skrevet

Det finnes en sykdom/tilstand som jeg ikke husker navnet på nå som har den virkningen. Det mest håpløse utslaget av dette fant man i Syd-Afrika republikken mens apartheid fortsatt var aktuelt. Alle måtte da ha identifikasjonspapirer som bl.a. beskrev hvilken "rase" de tilhørte. Noen få fikk ny status i disse papierene med alderen.

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg kan ikke se hvordan det skulle være mulig. Hans egen forklaring er den jeg har hørt som synes mest sansynlig. Han har en hudsykdom.

Jeg tror også dette stemmer.

Visst har fyren tatt en masse operasjoner, flere enn han vil innrømme tror jeg, men det med hudsykdommen det tror jeg stemmer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...