AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #41 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herreguuud dette må bare ut i omgjustdont. Æææærlig talt! Dette er resultatet av bloggersamfunnet vi har fått. Det dør folk som fluer i hele verden, og du tenker på vippene dine ?!!!! Har ikke ord! Anonymkode: 47369...07a SCreenshot det og legg det ut! Anonymkode: 69f3a...ac6
Sheherasade Skrevet 13. mars 2020 Forfatter #42 Skrevet 13. mars 2020 Utrolig som folk tilter her. ☺️ At det går an å ha flere tanker i hodet samtidig er visst ukjent for mange. Og at jeg har opprettet denne profilen for å opprette denne tråden... etter å ha hatt profilen i sånn ca. 20 år... ja ja, mye rart man skal høre. Takk til de som kom med faktiske råd, da. 2
The Kitten Skrevet 13. mars 2020 #43 Skrevet 13. mars 2020 10 minutter siden, Sheherasade skrev: Utrolig som folk tilter her. ☺️ At det går an å ha flere tanker i hodet samtidig er visst ukjent for mange. Og at jeg har opprettet denne profilen for å opprette denne tråden... etter å ha hatt profilen i sånn ca. 20 år... ja ja, mye rart man skal høre. Takk til de som kom med faktiske råd, da. Det er bare det at vi har ikke tålmodighet til disse overfladiske, selvopptatte tankene dine. 2
Honey Dew Skrevet 13. mars 2020 #44 Skrevet 13. mars 2020 At du ikke blir flau over å kalle det at du ikke får satt på nye vipper, som krise. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #46 Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har halve munnen full av sting og byller, klarer så vidt å spise, men får ikke lov å komme til tannlegen for å ta dette ut og videre behandling. Jeg dør ikke, det er andre som har langt større problemer nå, både med helsa og økonomi. La nå de hersens vippene dine være frem til de har åpnet igjen! 🤦♀️Det er virkelig INGEN krise overhode. Anonymkode: 97ce2...02a Sitter du i karantene? For tannleger er åpne Anonymkode: 57913...a3b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #47 Skrevet 13. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter du i karantene? For tannleger er åpne Anonymkode: 57913...a3b Ja, er i karantene. Vanlig tannlege i kommunen her er stengt, men går til spesialist og de er ikke stengt Anonymkode: 97ce2...02a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #48 Skrevet 13. mars 2020 Nå har jeg lest alle tre sidene, og bare ventet på - og håpet på - at TS skulle si at dette var bare en tulletråd. Og at hun selvfølgelig ikke mente at fake øyevipper var viktig akkurat nå. Men ser nå at TS sannsynligvis mener det hun skriver. KG slutter aldri å overraske. Men dette må da være den absolutt mest idiotiske tråden i hele KG's historie. Og det sier ikke lite.... Anonymkode: 11027...c95
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #49 Skrevet 13. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde flaks og tok påfyll i dag. Føler med deg, jeg vet hvor fælt det er å gå lenge uten! Hvilket fylke tilhører du? Jeg vet om ei utrolig dyktig som driver hjemmefra. Anonymkode: e740d...5d5 Så du oppfordrer til å bryte pålegget fra Helsevesenet? Er du totalt hjernedød? Anonymkode: 0153c...800 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #50 Skrevet 13. mars 2020 Jøss......blir omtrent som den som lurte på solariumet...... Anonymkode: 99ea6...736 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #51 Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, er i karantene. Vanlig tannlege i kommunen her er stengt, men går til spesialist og de er ikke stengt Anonymkode: 97ce2...02a Uff det er kjipt, føler med deg❤️ Anonymkode: 57913...a3b
Dolce Skrevet 13. mars 2020 #52 Skrevet 13. mars 2020 Er det mulig? Store deler av verden er i full helsekrise. Økonomien er ekstremt truet. Mennesker dør.Flere millioner er i karantene. Helsevesenet er i ferd med å bryte sammen. Og så har noen problemer fordi de ikke får satt på seg falske øyevipper.... Jeg mangler ord. Virkelig. 2
Hjertefisk Skrevet 15. mars 2020 #53 Skrevet 15. mars 2020 Alle som har hatt vippeextensions over lengre tid vet at man blir seende ut som en kreftpasient de første ukene uten. Fordi man har jo knapt vipper igjen. Jeg har ikke noe problem med å ha forståelse for ts sin lille "mini-krise" samtidig som jeg tar epidemien ganske seriøst. Situasjonen skaper både store og små problemer for alle og det må da gå ann å ikke være blodseriøse og klikke over hver minste lille ting som blir formulert litt politisk ukorrekt på dette forumet. Husk at ingen av oss kjenner hverandre personlig! Ts, hvis jeg var deg så ville jeg forberedt meg på å være nødt til å være uten vippeextensions en god tid. Selv om karantenen avsluttes i slutten av mars så er det ikke sikkert at du får time så fort. Vippesalongene vil nok få mye de må ta tak i etterhvert - det er heller ikke sikkert at små bedrifter overlever hvis ting fortsetter som det gjør. Salongene har ikke lov til å hjelpe deg under karantenen, selv om de vil. Du kan kjøpe et vippeserum og begynne å bruke dette med en gang. Jeg bruker iGlow og er kjempefornøyd! Serumet vil hjelpe vippene dine å vokse og bli sterkere. Så kan du kjøpe litt vippefarging og farge dem hjemme. Resultatet vil bli naturlig, men mye bedre enn å se ut som et romvesen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #54 Skrevet 15. mars 2020 Uavhengig av om man er enig eller uenig i TS prioriteringer, så er det vel ikke greit å slenge dritt som flere gjør over her. Det å gå sammen flere og skrive dritt på denne måten er verre enn å ønske seg vipper i disse corona tidene, spør du meg. Tips til TS: Kjøp løsvipper, vippeserum (og ev. mascara) for å pleie vippene dine en liten tid fremover. Eller gjør det svart. Men de alternativene har du sikkert kommet frem til selv allerede. Lykke til, hehe! Anonymkode: 00fe4...8d8
Fremhevede innlegg