AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #21 Skrevet 12. mars 2020 Du kan ikke være så ignorant at du det her er sant. Under ditt eget brukernavn, som ble opprettet for å skrive denne tråden. Fikk du mye artig respons syns du? Noe annet enn forventet? Anonymkode: ce004...ed8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #22 Skrevet 12. mars 2020 Dette MÅ være tull 😂 Anonymkode: 03c3f...605 2
FluffyChix Skrevet 12. mars 2020 #23 Skrevet 12. mars 2020 Jeg lurer på om dette er en spøk. Er det mulig å bli mer navlebeskuende?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #24 Skrevet 12. mars 2020 Folk er gode på ironi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🥵🥵 Anonymkode: 82b3d...2de
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #25 Skrevet 12. mars 2020 Posta for fort🙊 jeg måtte fjerne mine for 2 uker siden pga allergi og føler meg som en gammel nakenrotte 😭 har ingen gode råd bortsett fra å sette på selv, vet det ikke blir det samme:/ Anonymkode: 82b3d...2de 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #26 Skrevet 12. mars 2020 Jeg skulle lagt ny shellac på mand, men det blir det selvsagt ikke noe av og jeg har en stygg ettervekst/glipe. Jeg får kjøpe aceton i morgen og få av lakken selv. Ikke noe å gjøre med. Man får nok ikke stelt negler, vipper eller hår nå på lang tid fremover. Anonymkode: dfb54...e03
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2020 #27 Skrevet 12. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Posta for fort🙊 jeg måtte fjerne mine for 2 uker siden pga allergi og føler meg som en gammel nakenrotte 😭 har ingen gode råd bortsett fra å sette på selv, vet det ikke blir det samme:/ Anonymkode: 82b3d...2de Kjøp punktvipper å sett på, de sitter i noen dager. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Skrevet 13. mars 2020 Eyeliner kan hjelpe litt. Anonymkode: e8464...961 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #29 Skrevet 13. mars 2020 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ser med skrekk og gru på etterveksten som vokser seg større og større😅 skulle ha tatt den neste uke, dvs at jeg ser ganske jævlig ut allerede nå. Vi vet jo ikke hvor lenge dette varer, kan vare til høsten eller lenger. Herregud😂 Og jeg vet veldig godt at dette ikke er viktig sett i sammenheng med alt annet. Men det er jo lov å tenke på flere ting samtidig. Anonymkode: c1dd4...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Skrevet 13. mars 2020 Søk på vippe extensions på Finn. Flere som driver hjemmefra. Kanskje noen av de kan hjelpe deg? Anonymkode: e9e39...c8d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #31 Skrevet 13. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på vippe extensions på Finn. Flere som driver hjemmefra. Kanskje noen av de kan hjelpe deg? Anonymkode: e9e39...c8d Man skal liksom ikke spre smitten, så man skal unngå å møte folk. Da hjelper det jo ikke å møte folk hjemme i steden for salong. Anonymkode: c1dd4...7c2
Honey Dew Skrevet 13. mars 2020 #32 Skrevet 13. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, Norge har nettopp hatt sitt første dødsfall og du er mest bekymret for at gubben din skal se deg uten løsvipper hjemme? For et nek du er. Anonymkode: 69f3a...ac6 Nordmenn slutter aldri å overraske når det gjelder egosentrisk oppførsel. Helt utrolig 🙄 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Nordmenn slutter aldri å overraske når det gjelder egosentrisk oppførsel. Helt utrolig 🙄 De bryr seg ikke om de utsetter svakere grupper for smitte så lenge de får øyevippeextensions, farget ettervekst og limt på løsneglene sine. Jeg har selv måttet avlyse timer for vedlikehold av microblading og hårbleking og det er da for pokker meg ikke noe å ta på vei for. Man overlever fint uten. Anonymkode: 69f3a...ac6 2
Siri_H Skrevet 13. mars 2020 #34 Skrevet 13. mars 2020 Jeg skal ikke diskutere fokuset her, men heller bare svare på det du spør om: Kjøp punktvipper, fyll på der det gliper som verst fram til salongen åpner igjen. Det gjør jeg hver gang jeg må vente lenger enn vanlig med vippepåfyll, og jeg synes det ser helt ok ut. https://www.lyko.no/sminke/oyne/falske-oyevipper/depend-artificialeyelashes-maria disse synes jeg fungerer best som supplement til mine vippe extensions. 1
Honey Dew Skrevet 13. mars 2020 #35 Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De bryr seg ikke om de utsetter svakere grupper for smitte så lenge de får øyevippeextensions, farget ettervekst og limt på løsneglene sine. Jeg har selv måttet avlyse timer for vedlikehold av microblading og hårbleking og det er da for pokker meg ikke noe å ta på vei for. Man overlever fint uten. Anonymkode: 69f3a...ac6 Helt enig. Skulle tro det var livsviktig. Jeg har kunstige negler, men klarer meg fint uten å gå til neglesalongen for påfyll akkurat nå.
The Kitten Skrevet 13. mars 2020 #36 Skrevet 13. mars 2020 For et idiotisk luksusproblem. Blir flau over folk. 🤦♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #37 Skrevet 13. mars 2020 Fin anledning til å avvenne deg. Dere som går rundt og ser ut som dragqueens året rundt, forstår dere ikke at vippene deres etterhvert blir slitt av og slutter å vokse ut når dere herjer så mye med de. Dessuten, det er ikke pent Anonymkode: a1933...9c9 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #38 Skrevet 13. mars 2020 Åh ja! Endelig en fordel med Koronaen. Etter ett år vil folk ha mista spraytanfarge, hår etensions, vipper, botox og også ha elendig hjemmefarget hår. Eller kanskje de gråe 49 årige kjerringene i helsesektoren endelig ikke har råd til å farge og stripe håret sitt så sannheten kommer for en dag.. Anonymkode: 88a71...899 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #39 Skrevet 13. mars 2020 Herreguuud dette må bare ut i omgjustdont. Æææærlig talt! Dette er resultatet av bloggersamfunnet vi har fått. Det dør folk som fluer i hele verden, og du tenker på vippene dine ?!!!! Har ikke ord! Anonymkode: 47369...07a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #40 Skrevet 13. mars 2020 22 timer siden, Sheherasade skrev: Mini-krise i corona-tider! 😆 Jeg hadde time i morgen tidlig for påfyll av vippe-extensions, og fikk i stad beskjed fra salongen at de har måttet stenge frem til 26. mars. Det er visst påbud for alle "klinikker" å stenge i denne perioden. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre, egentlig. Jeg har ikke brukt mascara på 3 år. Om jeg ikke får fylt på eller fjernet vippene vil de jo dette av litt etter litt, og så vil jeg se ut som en ribba høne før de til slutt har falt av. Hurra. Dere andre med vippe-extensions... hva vil dere gjøre med dette? Noen bra forslag? Kunne hatt lyst til å kontakte de som jobber på salongen direkte, siden de jo kanskje vil miste lønna i denne perioden og kanskje ville tatt det privat, men jeg har jo ikke kontaktinfoen deres... 🤷♀️ Jeg har halve munnen full av sting og byller, klarer så vidt å spise, men får ikke lov å komme til tannlegen for å ta dette ut og videre behandling. Jeg dør ikke, det er andre som har langt større problemer nå, både med helsa og økonomi. La nå de hersens vippene dine være frem til de har åpnet igjen! 🤦♀️Det er virkelig INGEN krise overhode. Anonymkode: 97ce2...02a
Fremhevede innlegg