Gå til innhold

Vippe-extensions i corona-tider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini-krise i corona-tider! 😆 Jeg hadde time i morgen tidlig for påfyll av vippe-extensions, og fikk i stad beskjed fra salongen at de har måttet stenge frem til 26. mars. Det er visst påbud for alle "klinikker" å stenge i denne perioden. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre, egentlig. Jeg har ikke brukt mascara på 3 år. Om jeg ikke får fylt på eller fjernet vippene vil de jo dette av litt etter litt, og så vil jeg se ut som en ribba høne før de til slutt har falt av. Hurra. 

Dere andre med vippe-extensions... hva vil dere gjøre med dette? Noen bra forslag? Kunne hatt lyst til å kontakte de som jobber på salongen direkte, siden de jo kanskje vil miste lønna i denne perioden og kanskje ville tatt det privat, men jeg har jo ikke kontaktinfoen deres...

🤷‍♀️

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du pynte deg for corona?

Anonymkode: 1d6ae...c85

• Liker 20
Gjest Peanut
Skrevet

Vel, det er bare slik at vi må tilpasse oss. Jeg farger håret hos frisør nå og da, men det må jeg bare vente med. 

AnonymBruker
Skrevet

Du får bruke sånne man limer på da frem til alle har falt av. 

Anonymkode: 6f7e4...965

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norge stenger ned, mange mange mennesker lider økonomisk, landets økonomi lider økonomisk, folk dør, et av tiltakene er å stenge alt av salonger for å hindre smitte og du tenker på vipper... Iike nok med at det er en grunn til at de FORBYR den type virksomhet nå, men du bryr det faktisk ikke om det og vil gjøre det under teppet likevel. 

JEG DRITER SELVFØLGELIG I DE FORBANNA VIPPENE MINE UANSETT HVORDAN JEG BLIR SEENDES UT...! NORGE DRITER I DE FORBANNA VIPPE DINE! TA DITT JÆVLA SAMFUNNSANSVAR! 

Anonymkode: 170a8...c89

• Liker 34
Skrevet

Svart arbeid kommer jo til å fyke i været nå, på grunn av folk som ikke skjønner hensikten med tiltakene. 

Kjære vene, folk dør, og du er redd for vippene dine. Det er ingen som skal se deg uansett, for alt er stengt og alle skal være hjemme

• Liker 8
Skrevet

De er påbudt å stenge så er usikker på hva konsekvensene vil være om de omgår sette og gjør det privat. Det er uansett svært usolidarisk. 

Du må leve med det eller kjøpe vipper du kan sette på selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde flaks og tok påfyll i dag. Føler med deg, jeg vet hvor fælt det er å gå lenge uten! 
Hvilket fylke tilhører du? Jeg vet om ei utrolig dyktig som driver hjemmefra. 

Anonymkode: e740d...5d5

• Liker 3
Skrevet

Fint at folk skjønner latter-fjes og selvironi da, for jeg er nemlig fullstendig klar over at det er et mini-problem. Som jeg startet innlegget med. Nåvel. 😄

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde flaks og tok påfyll i dag. Føler med deg, jeg vet hvor fælt det er å gå lenge uten! 
Hvilket fylke tilhører du? Jeg vet om ei utrolig dyktig som driver hjemmefra. 

Anonymkode: e740d...5d5

Bor litt utenfor Oslo, send meg gjerne PM med kontakt-info ☺️

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Krok1 skrev:

Svart arbeid kommer jo til å fyke i været nå, på grunn av folk som ikke skjønner hensikten med tiltakene. 

Kjære vene, folk dør, og du er redd for vippene dine. Det er ingen som skal se deg uansett, for alt er stengt og alle skal være hjemme

Og noen har partnere de er gift med som de ser hver dag. Faktisk mer enn ellers, siden alle må være hjemme. 😍

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sheherasade skrev:

Og noen har partnere de er gift med som de ser hver dag. Faktisk mer enn ellers, siden alle må være hjemme. 😍

Hvis din ektefelle ser deg uten vippe extensions, så vil han gå fra deg? 😛

Anonymkode: 1d6ae...c85

• Liker 20
Skrevet
9 minutter siden, Sheherasade said:

Og han vet ikke hvordan du egentlig ser ut? Hvis det er så farlig at han får se trynet ditt som det er får du gå på Vita og kjøpe deg en maskara, eller noen løsvipper. Eller på Standard og kjøpe deg en maske. Makan! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, Norge har nettopp hatt sitt første dødsfall og du er mest bekymret for at gubben din skal se deg uten løsvipper hjemme? For et nek du er.

Anonymkode: 69f3a...ac6

• Liker 13
Skrevet
22 minutter siden, Sheherasade skrev:

Hæ?

Lovde dere ikke i gode og onde dager eller?

Om gubben din ikke tåler å se deg uten falske vipper så er det bare ......

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Hæ?

Lovde dere ikke i gode og onde dager eller?

Om gubben din ikke tåler å se deg uten falske vipper så er det bare ......

37 minutter siden, Krok1 skrev:

Og han vet ikke hvordan du egentlig ser ut? Hvis det er så farlig at han får se trynet ditt som det er får du gå på Vita og kjøpe deg en maskara, eller noen løsvipper. Eller på Standard og kjøpe deg en maske. Makan! 

Nei, uten fine vipper vil han nok bare pakke kofferten og dra sin vei. 😏

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, Norge har nettopp hatt sitt første dødsfall og du er mest bekymret for at gubben din skal se deg uten løsvipper hjemme? For et nek du er.

Anonymkode: 69f3a...ac6

Ja, det var akkurat det jeg sa. At det er dette jeg er aller mest bekymret for. 😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får bruke mascara. Er vel noen år siden du har brukt det, så kanskje du blir overrasket. 

Anonymkode: 371a3...75b

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si....eller jo noe så patetisk 🙄

Skrevet

Trekke opp munnbindet over øynene? 😂😷 Nei, jeg aner ikke, men det ordner seg vel 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wow... dette har du godt av!

Anonymkode: 02090...742

• Opprett ny...