AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Noen som har tips til gode bøker som kan få en til å glemme litt alt som skjer i verden nå? Jeg må ha noe som kan stoppe meg fra å konstant sjekke nyhetene. Anonymkode: 55604...a84 1
Tasha1234 Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Haruku murakami 1q84 er en fantastisk bok som er slik man lett kan fordype seg i. Andre er jungelbarnet av Sabine kuegler, om hennes oppvekst i jungelen i Indonesia. Den vidunderlige følelsen av frykt av Karina hollekim er også en stor favoritt , og bokhandelen i Kabul av Åsne Seierstad er også bra 😊 for humor sjekk ut L , naiv super eller muleum av Erlend Loe, så da har du litt i ulike kategorier 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 I let you go-Clare Mackingtosh. Min favorittbok❤️ Anonymkode: 3aecf...333 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 ... alt med Harry Potter hehe Anonymkode: 3a505...9f3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 "Putin og jeg" av Øystein Bogen. En dokumentar, men skrevet like spennende som en krim, får deg ihvertfall til å glemme denne krisen og heller bekymre deg for Russland 😛 "Helikopterranet" en krim som er bygget på en ett ekte helikopterran av en tellesentral i Sverige, der forfatteren har intervjuet de som er dømt i saken og har bygget sin historie på den. "Ære være mine døtre" En bok skrevet i True Crime stil der en norsk kvinne intervjuer en far som har æresdrept sin datter, og hans andre datter som lever i skjul. "Min venn pingvinen" En fantastisk herlig bok om en lærer som redder en pingvin. "Alt lyset vi ikke ser" en utrolig nydelig bok "Undergrunnsjernbanen" og "Nikkel guttene" av samme forfatter. Alt med Harry Potter. Alt av Tolkien. Alt av Niel Gaimann. Jeg jobber i bokhandel og leser mye forskjellig, dette er bøker som virkelig anbefales! Anonymkode: 6cff0...f1e 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 Heksen av Camilla Läckberg Anonymkode: 5ef9c...b40
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Skrevet 13. mars 2020 TS, kan du si litt om hva du liker å lese? Eventuelt hva du liker å se på TV dersom du til vanlig ikke er noen stor lesehest. Anonymkode: 675f2...90e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Da må du lese fantasy. Sjekk ut Neil Gaiman. Der har du en spennende verden å gå deg herlig vill i! Eller les bøkene til Kristine Tofte (Song for Eirabu). Anonymkode: 269b5...df6
Minya Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 On 3/12/2020 at 8:52 PM, AnonymBruker said: I let you go-Clare Mackingtosh. Min favorittbok❤️ Anonymkode: 3aecf...333 Åååh, den var GOOOD! Anbefaler for øvrig mye Stephen King, har mesteparten av bøkene hans, er bare noen få jeg ikke er spesielt fan av. Michael Crichton, nesten alt han skrev har utrolig god fortellerkvalitet. Kate Morton, alle bøkene hennes er FANTASTISKE Rene titler ikke relatert til spesifikke forfattere; Ringenes Herre Artemis Fowl-serien (sju bøker) De Fire og Han Som Gjør Galt Verre - En triologi Høstdåd og de to-tre andre bøkene i samme serie, tror forfatteren heter de la Motte eller noe The Dry (husker ikke forfatter, tror hun er australier) A Merciful Death Second Sight Into the Drowning Deep Mye finnes også i lydbøker, så du ikke trenger å kjøpe bøker som må leveres, men i stedet bruke en app og laste ned gode bøker. Selv bruker jeg Audiobooks-appen, fordi jeg leser mye engelske bøker, du kan abonnere, men abonnementsystemet er litt knotete, så jeg pleier å bare betale for å åpne abonnementet hver gang jeg vil ha en ny bok. Storytel er visst et godt valg for norske bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå