Gjest sminkedokka Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Hvem er best av disse? Jeg skulle kjøper ny build up extra volume idag som jeg er veldig fornøyd med og så det hadde kommet en ny en som heter power mascara. Noen som har prøvd begge og kan si hvem som er best? Build up er nesten dobbelt så stor da, men det har ikke noe å si, for den må jo uansett kastes etter 2 måneder.
Smilla78 Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Dette lurer jeg også på! Ingen som har prøvd power mascara?
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har! Den er kjempebra, men å kalle den en volummascara er egentlig å overdrive. Den gir mer lengde, synes jeg, og sitter godt uten antydning til dryssing.
Smilla78 Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Hvem er best av den og build up extra volume da? Syns build up er veldig bra.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Build Up er det så lenge siden jeg har prøvd at jeg ikke husker hvordan den er :oops: Sorry... Hvis jeg ikke hadde vært inne i et vannfast-rush, hadde jeg nok kjøpt Power-mascaraen på nytt, siden jeg likte resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå