Gå til innhold

Klær på hjemmekontor eller karantene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden så mange nå er på hjemmekontor eller karantene, synes jeg det er artig å høre hva dere har på dere? Dusjer dere og tar på "ordentlige" klær? Eller dropper dere daglig dusj og gå i pysj eller joggebukse hele dagen? 

Selv dusjer jeg hver morgen og tar på meg jeans som om jeg skulle ut på jobb.

Anonymkode: feb9e...ef3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer stort sett hver morgen (dag), tar på meg de mest behagelige av hverdagsklærne. Har noen videomøter, så da foretrekker jeg å se noenlunde ut 😛

Anonymkode: 7b737...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Har hjemmekontor, men dusjer om morgenen, kler meg i jeans/smale bukser men dropper dressjakken, velger heller en cardigan eller genser. :)

Anonymkode: 93ee6...100

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer hver dag, kler meg som jeg gjør i helger og ferier. Dvs myk bukse og genser, ikke veldig pyntet men ikke stygt heller. 

Anonymkode: 44800...e8d

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som et takras. ☺️

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Tar på meg treningsklær (rene). Jobber i 4-5 timer, løper en time. Tar et langt bad eller en dusj, og så lunsj. Så på med vanlige hjemmeklær. 

Har en del videomøter. Da fikser jeg rask sminke, hår, og tar på meg en bluse. Er det nære kollegaer eller kunder jeg kjenner godt sitter jeg der i treningsklær. 

Anonymkode: a8cef...792

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg dusjer ikke hver morgen når jeg har hjemmekontor. Går i pysjen har jeg gjort også. Har jeg videokonferanse så ordner jeg meg på overkroppen, sminke, håret og pen topp. Men kan sitte i joggebukse og tøfler.

Anonymkode: 93ea2...25f

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg anser det ikke som nødvendig å dusje hver dag. Dusjer som jeg alltid gjør: annenhver dag. Jeg vasker og steller meg selvfølgelig hver dag, men dropper sminken ved hjemmekontor. Jeg kommer til å gå i tights, singlet og "kosegenser", og dropper derfor kjolene jeg pleier å gå i på jobb. Det blir ytterst behagelig antrekk. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

åh nei, jeg kommer til å gå «all in» i boms-look’en. Kosebukser og tskjorter, pluss hettegenser. I en måned. Uten makeup. Jeey. 

Anonymkode: 5b298...408

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hettegenser og pysjbukse, null sminke :) Men dusjer hver dag 

Anonymkode: 36313...11d

• Liker 2
Skrevet

Har bare hatt en dag så langt, men har ordnet meg som vanlig (minus sminke) og hatt på meg behagelige men hverdagslige klær. Tar av klærne og hopper i pysj etter arbeidsdagen. Om jeg ikke lager noen rutiner for "jobb" og "hjemme" selv om alt er hjemme glir det helt i ett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden så mange nå er på hjemmekontor eller karantene, synes jeg det er artig å høre hva dere har på dere? Dusjer dere og tar på "ordentlige" klær? Eller dropper dere daglig dusj og gå i pysj eller joggebukse hele dagen? 

Selv dusjer jeg hver morgen og tar på meg jeans som om jeg skulle ut på jobb.

Anonymkode: feb9e...ef3

Har hjemmekontor som normalen, samme med min mann.

Vi dusjer og kler oss pent hver dag. Jeg sminker meg og litt.

Anonymkode: f660d...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hjemmekontor med endel videosamtaler. Sitter da i trusa men har finbluse på. 

Anonymkode: 8c1c3...b70

• Liker 4
Gjest stilts
Skrevet

Dusjer som vanlig når jeg står opp. Bruker så å si alltid jeans, så også på hjemmekontor, dog de er nok mye mer hulltete de jeg har på nå enn når jeg er på kontoret. Overdeler kommer ann om jeg skal ha videomøte eller ikke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør som vanlig. Men det er ganske comfy klær ettersom jeg jobber i bhg. Er nå hjemme med abrn og har hjemmeskole så vi er en del ute å raser fra oss også og har på normale klær. 

Anonymkode: ee5cd...c57

AnonymBruker
Skrevet

Retningslinjer fra jobb sier at vi skal kle og oppføre oss som normalt, fordi det hjelper på selvfølelse og produktivitet.

Vi har ofte 5-6 videomøter ila. en dag da, og retningslinjene sier at alle skal ha på kamera.

Anonymkode: 364bd...a8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2020 den 20.38, miss summers skrev:

Ser ut som et takras. ☺️

Du er ikke alene 😊

Anonymkode: 9d3f3...e0c

Skrevet

Kjole og strømpebukse. Jeg kler meg helt vanlig og kommer til å fortsette med det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt oppfordret å bruke Teams mye mer med kollegaer, for å ikke miste det sosiale helt. Men sminker meg litt, den vanlige rutinen på badet med kaffen liksom, tar på en fin strikkegenser, da det er så kaldt i huset. Tror ikke folk bryr seg om jeg sitter i samme genseren i to uker..  

Anonymkode: c065f...322

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Retningslinjer fra jobb sier at vi skal kle og oppføre oss som normalt, fordi det hjelper på selvfølelse og produktivitet.

Vi har ofte 5-6 videomøter ila. en dag da, og retningslinjene sier at alle skal ha på kamera.

Anonymkode: 364bd...a8c

Stikk motsatt av hos oss, da. Vi blir sterkt oppfordret til å droppe kamera for å spare kapasitet på VPN-løsningen. 😁

Anonymkode: 5053b...591

• Liker 3
  • Opprett ny...