Gjest Bryllupsgjesten Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Skal i bryllup neste helg og lurer på om noen har forslag til et håroppsett som er enkelt å få til selv, men som samtidig er stilig? Jeg har mye, langt og tungt hår...
Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Har dessverre ingen gode tips der, jeg har selv langt og tungt hår, men er lite kreativ sånn. Liker egentlig best å ha det løst. Hva skl du ha på deg, da? Kanskje det vil være pent med håret løst.langt,tykt,utslått hår er det få som misliker synet av. Bortsett fra frisører med klippemani da....
Gjest Bryllupsgjesten Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Har dessverre ingen gode tips der' date=' jeg har selv langt og tungt hår, men er lite kreativ sånn. Liker egentlig best å ha det løst. Hva skl du ha på deg, da? Kanskje det vil være pent med håret løst.langt,tykt,utslått hår er det få som misliker synet av. Bortsett fra frisører med klippemani da....[/quote'] Skal ha på en todelt dyp rosa kjole i thaisilke med v-utrigning, skjørtet går rett under kneet. Er jo greit å ha det løst også, men det blir alltid så slitsomt utover kvelden syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå