Gå til innhold

Hvor kan jeg ordne ons nå??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant til å dra på byen for finne damer.  Men nå med koronaviruset blir det ikke mulig å sjarmere damer på utesteder, så de kan bli med meg hjem for pulings.  Hva gjør jeg? Ballene mine begynner allerede å bli tunge. Trenger å tømme meg i en fin dame. 

Anonymkode: bce65...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha dette er egentlig en god tid med virus. Om ikke kjønnssykdommer er nok.

Jeg hater tilfeldig sex. 

Beklager, men det er bare meg. 

Anonymkode: fa7b0...2c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Leo skrev:

Du har hørt om å runke?

En høyrehånd er ikke det samme som en varm våt vagina som appåtil har et hode lenger der oppe som skriker i vellyst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for at inntrykket jeg får av deg tilsier at det er umulig, så hadde jeg foreslått å prøve å sjarmere noen online. 

Anonymkode: 46915...782

• Liker 5
Skrevet

Tenk om denne skrikingen som du tar som et tegn på vellyst er smerte fordi hun ligger vondt.

Gjest Vegansucks
Skrevet

Er det mulig, hva er galt med deg?

Skrevet

Det er derfor man som singel mann skal magasinere opp damer.

Sant:

Du sjekker egentlig bare på fredager og lørdager. Men du vi pule ellers også. Så derfor må du sørge for å ha noen opplegg klare til dateonsdager og du må ha noen søndagskjærester. Det er akkurat som at du under normale omstendigheter har en date lørdag formiddag, slik at du får pult lørdag ettermiddag før du går på byen og sjekker opp noen andre. Mandager og tirsdager bruker du til nettsjekking (f.eks. på KG) og torsdager er vedlikeholdsfyring på gamle flammer.

Hvis du hadde hatt noen opplegg på gang, så hadde du kunnet fyrt på de og sluppet ballesprenget.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg.

Anonymkode: 6382b...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En høyrehånd er ikke det samme som en varm våt vagina som appåtil har et hode lenger der oppe som skriker i vellyst. 

Du skulle vært poet, du. 

Anonymkode: fb13a...a7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tro meg, så digg er du ikke

Anonymkode: 5631d...4a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vant til å dra på byen for finne damer.  Men nå med koronaviruset blir det ikke mulig å sjarmere damer på utesteder, så de kan bli med meg hjem for pulings.  Hva gjør jeg? Ballene mine begynner allerede å bli tunge. Trenger å tømme meg i en fin dame. 

Så motbydelig du virker 

Anonymkode: 1f6a9...c0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha dette er egentlig en god tid med virus. Om ikke kjønnssykdommer er nok.

Jeg hater tilfeldig sex. 

Beklager, men det er bare meg. 

Anonymkode: fa7b0...2c3

Der sa du noe som fikk meg til å fundere. Nå når hele verden er i lock-down, hva med å gi alle antibiotika? Kunne vi utryddet noen flere sykdommer samme slengen? Eller ?😝

Anonymkode: 79df4...877

AnonymBruker
Skrevet

Hva f.. er galt med deg??

Anonymkode: 39246...a8e

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en fleshlight...... lykke til....

AnonymBruker
Skrevet

Denne er lagt ut på instagram sin omgjustdont. 😂

Anonymkode: 7f5b7...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...