Gå til innhold

Kjenner jeg blir forbannet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk fra hverandre for litt siden. Har flere små barn. Ting har gått sånn tålig greit i forhold til samarbeid. Å vi har hatt god stemning oss i mellom, selv om alt alltid er et syt og ork for han. Jrg ptøver å legge til rette så godt jrg kan for at ting skal være greit for han, for da blir det forhåpentligvis bedre for barna. 

Men nå er saken den at jeg er helsepersonell og jobber med den gruppen som er mest utsatt for komplikasjoner av corona.  Barnehagen er stengt i morgen. Jeg ringte å sa at han må komme i morgen å ta ungene, fordi jeg må på jobb. Men dette var krise, hele verden var mot han ( hans ord), fordi han skulle på fylla med noen venner. Han er ikke mye på fylla og han har gledet seg til dette lenge. Så jeg skjønner frustrasjonen. Men nå sitter jeg der å må planlegge hvordan jeg skal få ting til å gå opp i morgen. Fordi han ikke kommer seg hjem i dag. Å ikke vet når han er kjørbar i morgen. 

Syntes hele greien er forkastelig, selv om jeg skjønner at det hadde vært kjipt å måtte avlyse noe man har skikkelig lyst til, så mener jeg at hele gjengen burde se lenger enn seg selv. De utsetter hverandre for mulig smitte, som igjen setter oss andre i fare for mulig smitte. Å det er krise om jeg drar det med meg på jobb. I tillegg til at jeg nå ikke vet hba jeg skal gjøre i morgen. Han mener at jeg må hente han der han er, som han ikkekunne si med sikkerhet hvor er nå,  i morgentidlig. Så da må jeg dra med meg hele ungeflokken ut i 6 tiden i morgen for å finne han, kjøre de hjem og så komme meg på jobb.. 

Jeg er så sint og frustrert på han og ansre som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv akkurat nå!

Anonymkode: aba56...a54

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som helsepersonell kan du levere ungene i barnehage/skole. (Jeg tolker innlegget ditt dit at dere ikke bor sammen...)

Anonymkode: 9652e...e2e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som helsepersonell kan du levere ungene i barnehage/skole. (Jeg tolker innlegget ditt dit at dere ikke bor sammen...)

Anonymkode: 9652e...e2e

I morgen er barnehagen stengt uansett her. Å begge foreldrene må jobbe i en av yrkene de har ramset opp for at vi får bruke bhg. Å hans arbeidsplass er «nede» nå så han har «fri». Så er bare at fylla var viktigere enn samfunnsansvaret og ungene.. 

kjenner også at jeg sliter med at jeg skal begrense hvem jeg er i kontakt med pga jobb, så går han på fest med masse folk tett i tett, bare fordi.. selv om det ikke er anbefalt

Anonymkode: aba56...a54

AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker ser ikke lengre enn sin egen nesetipp, men samtidig så tenker jeg... at du bør være glad for at dere gikk fra hverandre! For nå ser du virkelig hvordan han stiller opp når det er krise. Jævla idiot som han er.

Jeg hadde ringt alle som kunne ringes (både av den ene og den andre i vennekretsen og familie) for å finne en god løsning! Håper det har ordnet seg for deg. :) 

Anonymkode: 0ce23...aa9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker har dessverre lite selvinnsikt av en eller annen årsak. Slike mennesker er også vanskelig å kommunisere med.

Anonymkode: f036a...1b6

AnonymBruker
Skrevet

Godt du er kvitthan

Anonymkode: d834e...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...