Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når fikk du første eggløsning etter kjemisk/tidlig SA? 

Jeg har regnet denne SA'en som en "forsinket menstruasjon", og regner da kanskje med at også eggløsningen vil bli noe forsinket. Jeg mistet 3-4 dager etter IKM. Driver og tester hver dag nå, men synes det svinger veldig. 

Hva er din erfaring? 

Anonymkode: 9301b...e6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk eggløsning først 4 uker etter SA, mistet 5+2

Anonymkode: 0fcaf...0e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk en syklus uten eggløsning etter MA. Mensen kom 25 dager etter MA men hadde trolig ikke eggløsning mellom. Fikk eggløsning som vanlig i neste syklus

Anonymkode: 6acb1...150

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 14 dager etter. SA blødningen ble regnet som siste mens da jeg ble gravid med en gang. 

Anonymkode: 01ed7...0c4

• Liker 1
Skrevet

Fikk eggløsning 14 dager etter kjemisk graviditet, total syklus på 28 dager 😊 ble gravid med en gang og er nå 9 uker gravid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du første eggløsning etter kjemisk/tidlig SA? 

Jeg har regnet denne SA'en som en "forsinket menstruasjon", og regner da kanskje med at også eggløsningen vil bli noe forsinket. Jeg mistet 3-4 dager etter IKM. Driver og tester hver dag nå, men synes det svinger veldig. 

Hva er din erfaring? 

Jeg fikk el som vanlig, 16 dager etter blødning. Begynte også å blø 3-4 dager over ikm. 

Anonymkode: a0160...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! 

Er ca 15 dager etter blødningen startet nå (varte fra Ons/Tor-Søn), og håper på at jeg skal ha eggløsning i dag eller ila helgen. Hvis ikke har syklusen min blitt ganske så fucked up. Har alltid hatt stabil syklus på ca 28-29 dager. Så blir spennende å se ila helgen om jeg får positiv EL-test. Driver og tester hver dag nå x 2. Krysser fingrene! 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 13.3.2020 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar alle sammen! 

Er ca 15 dager etter blødningen startet nå (varte fra Ons/Tor-Søn), og håper på at jeg skal ha eggløsning i dag eller ila helgen. Hvis ikke har syklusen min blitt ganske så fucked up. Har alltid hatt stabil syklus på ca 28-29 dager. Så blir spennende å se ila helgen om jeg får positiv EL-test. Driver og tester hver dag nå x 2. Krysser fingrene! 

Kom eggløsningen da du trodde?:)

Anonymkode: b0655...584

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom eggløsningen da du trodde?:)

Anonymkode: b0655...584

Jepp! Den kom på CD18, som var ca 4 dager forsinket 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...