AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg er masterstudent med ting på lesesalen. Må jeg ringe å gi beskjed om at jeg vil hente tingene mine? Slipper jeg inn med nøkkelkortet mitt? Tidligere i dag sto det på UiB.no at man vil kunne hente ting på lese salen til klokken 17 på fredag, men nå er den informasjonen fjernet. Jeg har planer om å hente tingene mine i morgen, men jeg er usikker på om jeg får lov. 😕 Anonymkode: 57af6...9c2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Med mindre det kommer noen beskjed om at de har endret den opprinnelige beskjeden bør du jo kunne forholde deg til den. UiT har også gitt beskjed om at ting må hentes innen kl 16 imorgen. Hvis du vil ha korrekt svar må du uansett kontakte UiB, det er de som vet. Anonymkode: 67c00...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 Du finner info her: https://www.uib.no/korona Anonymkode: e9b06...183
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 Sitat Ansatte og studenter bes ta med relevante eiendeler for å arbeide og studere hjemme. Ansatte og studenter vil inntil videre (minimum til klokken 17 fredag) ha tilgang til bygningene ved hjelp av sine nøkkelkort for å hente utstyr og eiendeler. Det vil legges til rette for fleksible løsninger slik at de som ikke får hentet eiendeler kan bli låst inn og hente dem senere. Ok. Da regnet jeg med at det er greit å låse seg inn med nøkkelkort for å hente bøkene sine. Det står ikke at vi må gi beskjed om det, og det er sikkert flere som kommer til å ville hente ting. Anonymkode: 57af6...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå