AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg studere i England. Har endelig fått fri en uke fra studier og jobb til å reise hjem! Ikke vært hjemme siden mai! Reiser i morgen. Nå leser jeg at alle som reiser inn til Norge fra land utenom Norden vil bli satt i hjemmekarantene. Så den turen går ikke? Fucking shit! Anonymkode: ff0e7...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Okei? Anonymkode: ed1bf...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badesåpe Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Hadde ikke reist. Du blir satt i karantene her hjemme, samt innreise til England igjen blir jo veeeldig usikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Er du norsk og trenger å komme hjem, så kom mens det ennå går fly. Du må være to uker i karantene ved hjemkomst. Om du må tilbake til England pga studier, så ikke ta deg bryet nå. Det er ikke sikkert du kommer deg tilbake på en stund. Anonymkode: 16703...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du norsk og trenger å komme hjem, så kom mens det ennå går fly. Du må være to uker i karantene ved hjemkomst. Om du må tilbake til England pga studier, så ikke ta deg bryet nå. Det er ikke sikkert du kommer deg tilbake på en stund. Anonymkode: 16703...32c Min tur hjem er seks dager så jeg kan ikke bli satt i to ukers karantene. Anonymkode: ff0e7...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg