Gjest Villfisker Skrevet 13. mars 2020 #241 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker også å handle for noe sånt en gang i uka, tror det er ganske normalt. Ts Anonymkode: d0642...75d Stor forskjell på ukeshandling, og på å samle seg et lager ja. Hermetikk har jeg forresten ikke kjøpt i det hele tatt. Er ikke særlig glad i det, men ser mange har gjort det. Har kjøpt de tingene jeg pleier, men gjorde meg skyld i å kjøpe en pakke ekstra dopapir. Hadde egentlig, men så at hylla var mye tommere enn vanlig. Tenkte at da får jeg kanskje ikke dopapir neste uke, så jeg kjøper en til. Så har sikkert folk roet seg ned om et par uker, så Jeg slipper å komme til tomme hyller. Men kunne ikke falt meg inn å ribbe hele hylla. Lurer også på hvor folk gjør av dette lageret. Må da bli mye ekstra rot hjemme hos folk som samler seg store lagre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #242 Del Skrevet 13. mars 2020 7 minutter siden, Villfisker skrev: Stor forskjell på ukeshandling, og på å samle seg et lager ja. Hermetikk har jeg forresten ikke kjøpt i det hele tatt. Er ikke særlig glad i det, men ser mange har gjort det. Har kjøpt de tingene jeg pleier, men gjorde meg skyld i å kjøpe en pakke ekstra dopapir. Hadde egentlig, men så at hylla var mye tommere enn vanlig. Tenkte at da får jeg kanskje ikke dopapir neste uke, så jeg kjøper en til. Så har sikkert folk roet seg ned om et par uker, så Jeg slipper å komme til tomme hyller. Men kunne ikke falt meg inn å ribbe hele hylla. Lurer også på hvor folk gjør av dette lageret. Må da bli mye ekstra rot hjemme hos folk som samler seg store lagre? Folk har vel mye plass, tenker jeg. Skal ta en tur og se om jeg får tak i mel, så jeg får bakt litt brød i dag. Dasspapir har jeg, kjøper alltid så jeg har ei stund. Ingen planer om å hamstre akkurat. Tror det er lurt å prøve å handle normalt selvom kanskje andre ikke gjør det. Ts Anonymkode: d0642...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 13. mars 2020 #243 Del Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk har vel mye plass, tenker jeg. Skal ta en tur og se om jeg får tak i mel, så jeg får bakt litt brød i dag. Dasspapir har jeg, kjøper alltid så jeg har ei stund. Ingen planer om å hamstre akkurat. Tror det er lurt å prøve å handle normalt selvom kanskje andre ikke gjør det. Ts Anonymkode: d0642...75d Håper du finner det. Ja, det er alltid godt å ha litt i hus, men unødvendig å overdrive. Skal ikke i butikken selv, før neste ukeshandel. Håper det har stabilisert seg til da. Holder meg mest mulig hjemme disse dagene. Skal nok gå litt tur, men unngår andre mennesker så mye som mulig. Vaske hender har alltid vært det første jeg gjør når jeg kommer hjem. Det håper jeg alle som ikke hadde den vanen, har begynt med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #244 Del Skrevet 13. mars 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Moholt/ranheim/jakobsli/angeltrøa er også ganske tomt, helt supre ansatte da - sprang frem og tilbake med traller så kundene kunne plukke direkte fra de Anonymkode: f14cf...29d Så rart. I går handla jeg på to butikker på moholt, først i 3 tida, så i 6 tida. Var ikke noe problem å få tak i alt jeg skulle ha. Var litt tomt i potetgullhylla på den ene butikken, men det var det. Jeg handla for omtrent 2500 i går. Anonymkode: 0e7b9...f02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2020 #245 Del Skrevet 13. mars 2020 I dag hadde de alt, endel pasta igjen, mye frukt og grønt, brød. Det eneste som var tomt i i den ene butikken jeg var var hvetemel og gjær. Overlever det så lenge man får tak i brød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #246 Del Skrevet 13. mars 2020 Fortsatt tomt for sukker her... Og vi trenger et par kg. Pokker også. Anonymkode: 5f16c...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #247 Del Skrevet 13. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært innom idag? Ts Anonymkode: d0642...75d Ja, i dag tidlig hadde min nærbutikk fyllt på alt igjen. Var stappfullt med varer faktisk. På Rema. Anonymkode: d5d2d...932 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2020 #248 Del Skrevet 13. mars 2020 Var innom en Meny i dag. Ikke for å handle, men for å prate med en bekjent som jobber der. Mye folk der, men så ikke et eneste tomrom i hyllene. Og den bekjente sa at, joda det går unna, men at leveransene var gode. De så ingen krise sånn sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #249 Del Skrevet 13. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, i dag tidlig hadde min nærbutikk fyllt på alt igjen. Var stappfullt med varer faktisk. På Rema. Anonymkode: d5d2d...932 Så bra, jeg har fått tak i grovmelsblabding nå, men ikke siktet hvetemel. Trenger forsåvidt ikke det enda, så det får bli en anna dag. Ts Anonymkode: d0642...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 13. mars 2020 #250 Del Skrevet 13. mars 2020 Ryddet for brukerangrep og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #251 Del Skrevet 13. mars 2020 18 timer siden, jabx skrev: Man kan jo bestille dagligvarer på nett fra Kolonial.no og slikt? Kun på østlandet. Anonymkode: d23fc...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 13. mars 2020 #252 Del Skrevet 13. mars 2020 Var på en av Obs butikkene i dag, og var godt med varer og lite folk, ingen panikk å se i dag, gikk forbi hermetikk og den var så og si tom, og litt slunkent i tacohyllen, men ellers godt utvalg. Overhørte ei som jobbet der som snakket med en kunde, hun sa folk hadde vært helt ville i går, så de måtte jobbe på spreng for å få fylt hyllene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #253 Del Skrevet 13. mars 2020 I dag bør det være mer mat. Folk hamsret vel ferdig i går. Anonymkode: 00363...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg